۲ هزار و ۶۱۹ ماموریت اورژانس بابل در خرداد

رئیس اورژانس بابل از انجام ۲ هزار و ۶۱۹ ماموریت در خرداد امسال خبر داد.

دکتر لعلی درمورد عملکرد اورژانس بابل در خرداد ماه امسال، گفت: اورژانس بابل در خرداد ماه امسال در مجموع ۲ هزار و ۶۲۹ ماموریت انجام داده که ۹۵۰ ماموریت آن شهری و ۱۶۶۹ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او می‌گوید: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده ۱۲۶۴ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۴۷۴ انتقالی به بیمارستان شهری و ۷۹۰ انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است

میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در خرداد ماه برای ماموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۵دقیقه بوده است.

به گفته لعلی در این ماه سازمان اورژانس بابل ۵۵۳ ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۵۸ تصادفی شهری و۳۹۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

او می‌گوید: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۴۰ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۶۷ مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۵ مورد بوده است. ضمنا در ۱ماموریت سی پی آر موفق داشته است.

به گفته دکتر لعلی در خرداد ماه امسال، ۹۱۶۸ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۴۲۰ مورد مزاحمت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.