اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ورزشی محلات اهواز

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز با تاکید بر ساماندهی و تامین تجهیزات ورزشی در مناطق محروم، گفت: ۳۰ میلیارد ریال امسال برای تامین تجهیزات ورزشی محلات اهواز اختصاص یافت.

سیدعلی حسینی گفت: متاسفانه در ورزش محلات سازماندهی خوبی وجود ندارد و هر شخص و ارگانی برای دریافت تجهیزات به ما مراجعه می‌کند که انتظار داریم اینگونه موارد توسط رییس ورزش محلات ساماندهی شود.

او  گفت: انتظار داریم سامانه‌ای تشکیل شود و اسامی تمام تیم‌ها و ورزشکاران زیرپوشش ورزش محلات، در آن درج شود تا از این طریق توزیع عادلانه‌ای به این تیم‌ها انجام شود.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز می‌گوید: پارسال بر اساس صورت جلسه‌ای، بحث نورپردازی و نصب دیرک دروازه تعدادی از زمین‌های خاکی اهواز انجام شد و انتظار داریم تعداد دیگری از این زمین‌ها توسط شهرداری مناطق تجهیز شوند.

این مقام مسئول  ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تجهیزات ورزشی به صورت عادلانه در اهواز و بخش‌های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی توزیع، و کمبود‌های لازم در این مناطق برطرف شود.

آقای حسینی به استفاده از ظرفیت مدارس در مناطق محروم برای بحث اوقات فراغت تابستانه اشاره کرد و گفت: در زمینه ورزش محلات و اوقات فراغت برنامه خوبی برای تابستان داریم که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه به ما کمک کنند.

 بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی در خوزستان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.