طرح استفاده از پساب در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات طرح استفاده از پساب در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد فراهم شده است.

حمیدرضا فلاح گفت: با هدف تامین آب پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مطالعات طرح استفاده از پساب در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد به پایان رسیده است.

به‌همین منظور خرید ۱۰۰ لیتر بر ثانیه پساب برای شهرک صنعتی شماره ۱ و ۲ شهرکرد در دستور کار قرار گرفته است و از شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در محل تصفیه‌خانه بهرام‌آباد شهرستان شهرکرد خریداری شد.

عملیات اجرایی این طرح تا یک ماه دیگر آغاز و بخشی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شماره ۱ و ۲ شهرکرد پوشش داده می‌شود تا در تولید آن‌ها موثر باشد.

شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری طرح تامین آب آشامیدنی شهرک‌های صنعتی را در دستور کار قرار داده که به نقطه مطلوبی رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح امسال به پایان برسد.

همچنین کف‌شکنی چاه‌های موجود به‌منظور رفع مشکل آب شهرک‌های صنعتی به‌ویژه در شرق استان در دستور کار قرار دارد.

هم‌اکنون از مجموع ۲۲ شهرک صنعتی فعال در چهارمحال و بختیاری آب ۶ شهرک صنعتی در شهرکرد، سامان۱، وردنجان در شهرستان بن، سفیددشت و گندمان در شهرستان بروجن به‌صورت سیار و با تانکر تامین می‌شود.


بیشتر بخوانید


فلاح می‌گوید: اجرای طرح قطعی برق واحد‌های تولیدی در تابستان امسال، به‌عنوان یک برنامه ملی در اختیار استان نیست، اما احتمال خاموشی‌های برق صنعت به تولیدکنندگان اطلاع‌رسانی شده است و انتظار می‌رود این طرح به‌طور منظم و براساس برنامه زمان‌بندی مشخص باشد تا مشکلی در بخش تولید ایجاد نشود.

هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر و در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار