رئیس‌جمهور در همایش سراسری قوه قضائیه:

دردهای مردم باید شنیده شود و حق درجا زدن نداریم

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در قوای سه گانه تصمیم گرفتیم دچار حاشیه نشویم و به متن یعنی معیشت مردم بپردازیم.

رئیس جمهور صبح امروز  در همایش قوه قضائیه گفت: در تحلیل حادثه هفتم تیر و قضایای سال ۶۰، جریان نفاق با پشتیبانی نظام سلطه تصمیم داشت که جبهه انقلاب و نمادهای انقلاب را ترور شخص و ترور شخصیت کند.

وی خاطر نشان کرد: دهه ۶۰ را به یاد بیاورید و ببینید منافقین چگونه و چه چهره هایی را ترور کردند و با نشر شایعات و تهمت ها به سمت حاشیه سوق دادند. امام خمینی(ره) از مظلومیت شهید بهشتی به صورت ویژه یاد می کردند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: با شهادت مرحوم رجایی و بهشتی و چهره های نماد انقلاب می خواستند جریان انقلاب را به حاشیه رانده و تسلط نظام سلطه را بر کشور فراهم کنند. در جنگ اراده ها خداوند اراده کرد و حق طلبان و جبهه انقلاب را بر جبهه نفاق پیروز کرد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه در هر شیطنت و فتنه‌ای در این ۴۰ سال کشور جای پای نفاق دیده می‌شود، گفت: جریان نفاق با نظام سلطه سعی داشتند شیطنت خود را ادامه دهند، اما جریان انقلاب باید آگاه باشد تا جریان نفاق نتواند اهداف پلید خود را دنبال کند.

وی با بیان اینکه راه، مسیر و شخصیت شهید بهشتی باید ادامه پیدا کند،تاکید کرد: ساختار سازی را از فکر شهید بهشتی و خبرگان اول داریم که این ساختار و سازوکار را برای جریان ولایت در جای جای نظام ایجاد کردند و ما باید از این جهت قدردان آنها باشیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: از عزیزان مسئول در قوه قضاییه تشکر می‌کنم که به دنبال احقاق عدالت هستند و بسیاری در دستگاه قضایی بی نام و نشان برای تحقق عدالت در تلاش هستند. به ویژه از رئیس مجرب قوه قضاییه با سابقه ۴۰ ساله کار قضایی تشکر می کنم که گفتمان حفظ سرمایه اجتماعی و ارتقای آن ضمن مبارزه با فساد و گسترش عدالت را در دستور کار دارند.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)، بیان کرد: امیر المومنین(ع) در این روایت بر عدل و سخاوت تاکید داشتند و آن را در راس امور می‌دانستند. جامعه را باید بر عدالت بنا کرد و سنگ زیربنای جامعه اسلامی بر عقلانیت، عدالت، معنویت و اخلاق است. روابط اجتماعی باید بر اساس عدالت تاسیس شود. در مجلس قانون عادلانه، در قضاوت، قانون و قضاوت عادلانه ملاک است. 

وی با بیان اینکه امروز پیوست عدالت باید در دستور کار همه تصمیم گیری ها باشد و این امری ضروری است، اظهار کرد: باید دید چقدر به عدالت نزدیک شدیم یا خدای ناکرده از آن فاصله گرفتیم. هیچ موضوعی در فرهنگ دینی ما بعد از توحید، به گستردگی و فراگیری عدالت وجود ندارد. توحید و عدالت، بعثت و عدالت و... عدالت در اجرا، عدالت در سیاست و عدالت در همه حوزه ها امری فراگیر است. 

رئیس‌جمهور عدالت در قضا و داوری را یکی از جلوه های بسیار مهم عدالت دانست و تاکید کرد: سوال این است که حق چیست؟ شناختن حق اولین گام و گرایش به حق، دومین گام و ایستادگی در راه حق سومین کام است و برخی حق را نمی‌شناسند و برخی علی رغم شناخت با گرایش های فردی و هوای نفس نمی توانند آن را اجرا کنند و همواره باید مراقب این آفت بود. همه باید مراقب این مسأله باشیم.

وی با بیان اینکه تمام تصمیمی گیری ها در کشور باید مبتنی بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و رشد هنجارهای اقتصادی و فرهنگی در جامعه باشد، گفت: در این رابطه اقدامات پیشینی و پسینی وجود دارد. دستگاه های اجرایی باید قوانین و مقررات عادلانه، ضد فساد، ضدتبعیض را مورد توجه قرار دهند و اجرا کنند و دستگاه قضایی بر این روند نظارت کنند. 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: دستگاه قضایی باید از نظارت ناظران در بخش های نظارتی استقبال کند. ما دستگاه های نظارتی را کمک بزرگی در دستگاه اجرایی می‌دانیم. دستگاه های نظارتی باید پیش از بقیه در جریان مسائل قرار گیرند. باید به هوش باشیم که مبادا این آسیب جامعه را گرفتار کند. 

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: اگر کسانی مرتکب فساد شدند و دستشان به فساد آلوده شد حتما قضاوت عادلانه آنها در جهت اجرای عدالت اثرگذار خواهد بود. امروز مسئولان در دستگاه های مختلف باید نسبت به وقوع فساد حساس باشند و این حساسیت ،خودش می تواند پیشگیرانه باشد. 

وی اظهار داشت: در دستگاه قضایی اعلام کرده بودم و در دستگاه اجرایی آن را دنبال می کنم که خط قرمز ما بی استناد سخن گفتن و رفتار کردن است. حتما کمک عزیزان نسبت به حفظ اموال و آبروی افراد، حفظ محیط زیست و مجموعه اقدامات، کمک بزرگی به دستگاه های اجرایی است. 

رئیس‌جمهور ادامه داد: باید بدانیم رمز موفقیت ما در کشور انسجام همه نیروهایی است که به نام انقلاب کار می کنند و همه ما تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستیم. ما در قوای سه گانه تصمیم گرفتیم گرفتار حاشیه ها نشویم و حتما به متن خواهیم پرداخت. برخی گرفتار حاشیه‌ها شدند و عقب ماندگی رخ داد. تصمیم داریم گرفتار حاشیه‌ها نشویم و به متن بپردازیم. 

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه باید به دنبال جبران عقب ماندگی ها بود، بیان کرد: در این چند ماه در دولت ضمن امیدواری به آینده کشور شاهد عقب ماندگی هایی هستیم، دردها و رنج های مردم امروز شنیدنی است. عزیزان مجلس، قوه قضاییه و ما باید نسبت به پیشرفتِ عدالت تلاش کنیم. حق درجا زدن و توقف کردن نداریم و هیچ راهی جز تلاش برای پیشرفت نداریم. 

وی تصریح کرد: ما در همه اقدامات خود،یخصوص آنجا که مشارکت مردم بوده پیروز شده ایم. در تصمیم گیری ها و انجام کارها باید از مردم کمک بگیریم. قوه قضاییه برای پیشرفت باید به این امر توجه کند. 

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهایی در دستگاه قضایی وجود دارد، گفت: دولت تلاش می‌کند با اختصاص بودجه بخشی از این کمبودها را جبران کند. در دو مقطع با تخصیص اعتبارات در این راستا تلاش کردیم تا در دستگاه قضا برای جذب نیروی انسانی و پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهیم. 

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه تلاش ما به کار گیری نیروی کار با انگیزه و پرداخت به موقع هزینه ها بود،اظهار کرد: به دنبال تهیه منابع هستیم و هر چه بتوانیم منابع بیشتری تامین کنیم بهتر خواهد بود. ما هم به دنبال کاهش هزینه دادرسی و تحقق عدالت هستیم. 

وی بیان کرد: باید از دغدغه قضات و کارکنان بکاهیم تا تمام تلاش خود را برای احقاق عدالت انجام دهند. با دوستان دولت و مجلس به دنبال تحقق این امر هستیم. در سفرهای استانی کمبودهایی وجود دارد و در مصوبات استانی مورد توجه قرار می گیرند، تا گره دوستان باز شود. اصل کار، مسأله مسولیت مهم ما در اجرای عدالت و نشان دادن حقیقت آنها است. 

رئیس‌جمهور در پایان گفت: امیدوارم هفته قوه قضاییه برای کشور و نظام گام بلندی برای ارتقا باشد. گاهی احساس می کنم ضمن کار دلتنگ بسیاری عزیزان می شوم اما به دلیل کثرت مسئولیت از برگزاری جلسات و دورهمی ها معذور هستم. در هفته دولت بنا دارم جلساتی با مجلس و دستگاه قضایی داشته باشیم تا از نظرات آنها بهره مند شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۱
دردها رو نمیشه شنید بلکه ناله ها ی دردآلود رو باید شنید که البته چون شماها این دردها رو باعث هستید پس نخواهید شنید مطمئنا.
Germany
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی هم شما وهم همفکراتون لطفا دست بردارید از این سیاهکاریهاتون مردم میدونند که نتیجه کارهای شما ها فقط به بدبخت کردن عموم مردم ایران ختم خواهد شد.کم فرافکنی کنید کمتر دشمن (البته از نوع ذهنی) بسازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
گند زده ول کنین ما گفتیم رییسی درست میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۱
لطفا التیام درد مستاصل شدگان باشید !! بعد ۱۰ سال که اعضا تعاونی حفظ نباتات بابت بیع به خزانه دولت پول ریخته حالا دولت نه زمینو میده نه معوض نه پول آنزمان خودمان که سکه بوده یه میلیون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ تير ۱۴۰۱
دمش گرم رییسی خیلی از دشمنان و غرب زده ها و منافقین خارج نشین رو سوزوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
مطمئنی اونا رو سوزونده ؟؟ خودت خوبی ؟؟ از مملکت خبر داری ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۸ تير ۱۴۰۱
روان پریش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۸ تير ۱۴۰۱
تنها چیزی که این بیسواد سوزونده مردم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
آقای رییس تا دیر نشده این مشاوران دکوری رهاکن و با مطهری و لاریجانی مصلحت ملت ایران و.مسلمان جهان را بهتر میدانند مشورت بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
آقای رییسی عزیز کارت سبز سلامت چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
شنیدن کی بود مانند دیدن ...بیا ببین با زندگی مردم چه کردید !؟تا کی مذاکره تا کی تحریم تا کی وضع قوانین انقباضی تا کی سکوت در مقابل عدم پیگیری خسارت جنگ تا کی تا کجا !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
لعنت خدا بر ستمگران و دروغگویان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سلام مگر گوش شنوا وجود دارد ؟ تازه گوش شنوا باشد مگر فرد صالح برای پیگیری عدالت وجود دارد ؟ تازه مرد عدالت خواه باشد مگر حقوق بشر صهیونیستی اجازه اجرای حدود الهی را می دهد ؟ تازه او اجازه دهد مگر نزدیکان صاحب ثروت و قدرت می گذارند احتکار گر ، رانت خوار و اختلاسگر و قاچاقچی که سال ها برای تربیت و هدایتش زحمت کشیده اند از گردونه خارج شوند ؟ تازه آنها از گردونه خارج شوند مگر کادر سازی انقلابی انجام شده یا فرزندان مخلص انقلابی را کسی می شناسد یا صاحبان ثروت و قدرت اجازه ورود برای تصمیم گیری به آنها می دهند ؟ لذا گفتن می شود سخن بیهوده . آسیاب کار خودش را می کند و جغجغه سر خود را بدرد می آورد . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
قانون رتبه بندی چی شد؟ معلما رو مردم حساب نمی کنید یا اینکه صهیونیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
شما خودتون دردِ مردم رو زیاد نکنید ،
ادعا پشت ادعا ... شما دست تو جیب مردم نکنید ...
شما وعده های قبل از انتخابات رو یه مرور بکنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ساعت خواب!!!.........درد مردم به زخم کاری رسیده......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
شنیده شدن مانند وعده های داده شده سالیان مدیران است در عمل حق و حقوق فرهنگی و کارگر و اصناف و بازنشسته را بشنو و توان تجزیه و تحلیل تو مدیران امار سازت داشته باشد خوب است حرف تا کدامین بهشت و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۷ تير ۱۴۰۱
فوق العاده خاص کادر سلامت با ضریب ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ویژه خواری ممنوع

عدالت اجرایی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
احتمالا منظور ازشنیدن درد مردم همون صدای خرد شدن استخوانها شونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۷ تير ۱۴۰۱
در علم اقتصاد( تورم = مالیات پنهان دولت ) است آقای رئیس جمهور مالیات با ترفندهای مختلف از مردم ستانده می‌شود ازمواد اولیه یک کالا گرفته تا تولید و تکمیل و عرضه و حاضر در محل حداقل و دست کم ده بار مالیات گرفته میشه یعنی در حقیقت فک کنم حدود 7. انصاف نیست یارانه پنهان تبدیل به مالیات پنهان بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
پاداش پایان خدمت فرهنگیان بعد از ده ماه پرداخت نشده این است دولت صادق الوعد از اجرانشدن رتبه بندی چه بگویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
نه جناب دردهای مردم شنیدنی نیست.باید از جنس مردم باشی و با تمام وجود حس کنی درد مردم را. باید مردم اولویت باشند تا دردشان حس شود.مردم برایتان اولویت نیستند.ملت اولویت نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۷:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آخه وای جی سی یعنی بین این هشتاد میلیون یکی مثل من پیدا نشد که به این رییس جمهور خوب و اهل علم و عمل یه کامنت مثبت بده؟ خوب نباید یه فرصتی بدهید تا ببینیم کار را چطور جلو میبرد. شاید زد و خدا خواست و حضرت امیر و کار رو براه شد. اون وقت شما کجا خواهید بود تا ما از شما بپرسیم که ایا حالتان خوب است یانه؟ خواهید کامنت فرستاد انگاه شما در حمایت از ایشان آیا؟ یا نه خیر خدا شما را فقط برای نق زدن خلق فرموده؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سالی که نکوست از بهارش پیداست نیاز به فرصت نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دردهای مردم باید شنیده شود و حق درجا زدن نداریم!!!!!!!!!!! فقط 10 درصد افزایش حقوق کشوری ها ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10درصد؟ شرم آور نیست؟!!!!!!!!!!!! تورم کم بشه ولی قیمت ها که کم نمیشه و آنوقت با این 10 درصد افزایش چی درست میشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا اگر دولت قبلی بود اینقدر تعجب نمیکردم و از آقای رییسی اصلا انتظار نداشتم ... 37 درصد بعلاوه 600تومن هم کم بود ولی باز قابل تحمل بود ...باور نمیکردم 10 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
قانون حمایت از معلولین را اجرا کنید ماده۲۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آقای ریسی چرا سهام عدالت جاماندگان نمی‌دید من سی سالم تا الان یک ریال سهام عدالت نگرفتم اگر سهام عدالت به هم مردم بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بله با قوای سه گانه تا نون خالیم از سفره ها برندارید دستبردار نیستید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
براي من ساكن تهران كه كارم تو تهران و مستاجرم ميخواد تو هشتگرد خونه طرح جهش مسكن بده مسخره نيست ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
زمین بدید با وام مستعجرها را نجات دهید گشنگی و تحمل میکنیم از دربدری نحاتمون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
نعلت خدا برقوم ستمگران ودروغگویان
France
حسن
۱۵:۲۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
برای تسکین وارامش داخلی باید دردهایی مردم شنیده شود.لعنت خدا بر شما قوم خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دیگه کلمه عدالت رابه کارنبر!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درد های من اینه وظیفه ای در قبال کشورم به عنوان یه جوان ایرانی داشتم را انجام دادم اونم سربازیه وقتی سربازی کردم برا کشورم به عنوان یه امر وظیفه توقع دارم زیر چتر حمایتیه دولت هم قرار بگیرم یه عده فرار میکنن با یه طرحی میخرنش و من و امثال من با اون دوسال تو اوج سنمون از جامعه عقب موندیم و جلو پیشرفتمون گرفته شد قبل سربازی مغازه داشتم وقتی رفتم اومدم دیگه نتونستم همون مغازه رو بزارم و تمام چتر حمایتی شده به خانوادهای بهزیستی و کمیته امداد و خانوادهای جانباز من پدرم جبهه رفته ولی جانباز نشده عموم شهید شده و هرجایی میرم هیچ جوابی بهمم نمیدن یه وام نمیدن خودمون برا خودمون کاری کنیم وام ۱۸ درصد میدن من با این وام ۱۸ درصد چکنم ۱۰۰ تمنم بیشتر نمیدن با ۱۰۰ تمن فقط میتونی رهن بدی برا یه مغازه تازه اقساط بالاشم هست کرایه مغازه هم هست خرج زندگیمم هست کرایه خونه پول پیش خونه هم هست همشو باید از یه مغازه در بیارم حداقل وام با درصد پایین در اختیار مردم قرار بدین تا مردم خودشون تلاش کنن برا زندگیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تو یک خط خلاصه کن کسب حوصله خوندن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
کی شنیده شود؟؟؟؟؟؟؟! زندگی شرافتمنداته را چال ساله ازمردم گرفتید، وذلت وخواری وبیعدالتی راجای آن نهادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
قبل چهل سال پیش حلبی ابادو.... اینا کشک بود ؟؟ پس براچی انقلاب کردیم برات متاسفم که مازوخیسم داری
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۵:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سنگ پای قزوین کم میاره از روی شما آقای رییس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سر كدوم سفره بزرگ شدي اينقدر بي ادبي!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سر سفره انقلاب شما بزرگ شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
۱۱ ۴۱ سر سفره ماهواره و اینترنت بزرگ شده بهتر از اینکه سر سفر شاه بی غیرت و منافق تروریست بزرگ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
رئیسی درد مردم اینه ....مثلا تو ب ی نفر ک سرپرست تنهای ۳۰۰ یا ۴۰۰ دادی ایی ی نفر با ایی مبلغ روغن بخره یا لبنیات یا مرغ وتخم ومرغ وبرنج ومیوه و........ پول یکی از اینا میشه بقیه اجناس ک صددرصد گرون کردی با چی بخره ها؟؟؟؟؟؟ ۳۰۰ دادی پول ی روغن نیس هزار قلم افزایش چن برابری کردی ایی کجاش انصاف وعدالت ؟؟؟؟؟؟ چطو دم از مسلمان بودن میزنی بقران ابروی هر چ مسلمان بردی همه مردمو بخاک سیاه نشوندی بی انصاف روغن یچیز حیاتی ومهم دو برابر میکردی یا مرغ ۱۰ تومن گرون میکردی چخبره چن برابر الهی نابود شی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
خوب درد هایی مردم شنید ید کمر همه راشکستی با اون کارشناسان و وزیران والبته خود بی سواد ت ننگ بر شما با این همه گرانی لعنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
فوق العاده خاص پرستاران با ضریب 3 چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
ویژه خواری و باج خواهی ممنوع

عدالت آری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
با سلام درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته هم برابر مصوبه مجلس و عدالت رسیدگی گردد تا از احکام آن بهر ه مند شوند .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
رتبه بندی بر اثر ترقی معلم شاغل هست که باید یک سری.فعالیت اضافه داشته باشد تا شاملش شود وگرنه اگر نخواهد که انجام دهد مثل شما معلم ساده بازنشست خواهدشد و تعریف مشخص دارد شاید هم معلم شاغل باغ و نخواهد پیشرفت کند و همان معلم ساده بماند پژوهش نداشته باشد ،مقاله نداشته باشد ضمن خدمت اضافه نخواهد داشته باشد همان معلم ساده خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ماده۲۷قانون حمایت از معلولین رااجرا کنید، این درد معلولین شدید وصد البته حق مسلم آنهاست و اجرا نشدنش طی این سالها ظلم آشکاراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من البته آنچه به جایی نرسد فریاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام وتشکر لطفا درمورد حقوق پرداخت یارانه ها ودهک بندی آن برابر عدالت اجتماعی بازنگری و رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درد، با دوا کردن خوب میشه و نه با شنیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بورس،،،،،الوعده وفا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
خودت باعث درد مردم شدی ولی گوش شنوا نداری ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
عمل کنید فقط حرف نزنید یارانه من رو وصل کنید کارمند حقوق بگیر دولتی هستم و تنها راه امرار معاش زندگی ام حقوق است و همسرم هم خانه دار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
خب درد مردمو شنیدی حالا چیکار میکنی البته از قبل هم شنیده بودی چیکار کردی
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۴:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
مستمری معلولین قطع کردن شده کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
افراد زیادی هستند که حقشان بسیار بیشتر از کارمندان ومعلمان وبازنشستگان خورده شده ومیشود واوضاعشان بدتر است،مثلا پیر مرد۷۰ساله ای که۶۰سال کار سخت کرده والان درعین ناتوانی مجبور به کار وزندگی سخت است بدون بازنشتگی،بیکاران،ناتوانان،کارگران روز مزد.مثلا ملاک قرار دادن حداقل دستمزد خود گول زدن است،یک کارگر طبق قانون اداره کاربا کسر مرخصی، حدود ۲۱ روز۸ ساعتی کار میکند و بامزایا وبیمه بالای۸ میلیون برای کار فرما در میاید یعنی روزی بالای۳۸۰ درصورتی که کارگر روز مزد با انجام کاری سخت آنهم موقتی۲۵۰ میگیرد،یایک منشی ماهی یک میلیون وپانصد بدون بیمه که همان کار را یک کارمند ممکن است۲۰ میلیون بگیرد با بیمه،پس حداقل حقوق را جامعه مشخص میکند،کجاست عدالت؟آیا اگر سهم واقعی هر کس را از این آب وخاک ومنابع عظیمش ماهیانه به خودش میدادند باز هم فقیر بود؟ مگر بهشتی نمیگفت جامعه ای که اینقدر اختلاف طبقاتی داشته باشد لجن است ،مگر خمینی نمیگفت فرض کنیم شاه آدم خوبیه وکار های خوبی کرده ولی چون مردم آنرا نمیخواهند باید برود،چرا شعار ها را فراموش کردهاید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دویست هزار مسؤل شما نمی بینید
دلال
بنگاه دار
زمینداران بزرگ
رانت خواران

فقط کارمند ،معلم و بازنشسته را دیدی ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ماکه‌ خجالت می کشیم بگیم به رییسی رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
تو بايد از زنده بودنت خجالت بكشي
اگه در عمرت يه كار درست كرده باشي همينه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۸ تير ۱۴۰۱
من شکرگزار خداوند کریم هستم نه به رفسنجانی رای دادم، نه به روحانی و نه رئیسی
خاتمی و احمدی نژاد
یکبار خاتمی
و سه بار احمدی نژاد

تنها شهید رجابی و احمدی نژاد از جنس مردم بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۸ تير ۱۴۰۱
من هم خجالت می کشم وازهمه مردم عذرخواهی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درد دردناک مردم بورس که بدجوری له کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
خوبم رسیده ب معیشت مردم الحق .
مرد بی عمل ینی همین اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درد مردم گرونیه
قیمت همه اجناس چند برابر شده ولی حقوق کارمندا کمتر از یک میلیون تومن اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
جای بنزین شعار های شما سهمیه بندی میشد الان لااقل یکم اعصابمون ارومتر بود. دردی که دوا نمیکنید از مردم لااقل سکوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بخدا قسم اقای ریسی تو خود دردی اصا درد خودتی که زندگی رو جون مردم جهنم کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
استاد شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بورس
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۲۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
چرا دولت رتبه بندی معلمان را اجرا نمی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۸ تير ۱۴۰۱
باج خواهی ممنوع

عدالت بلی

همسان‌سازی حقوق و اجرای عدالت در ساعات کاری و حقوق
Germany
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی دم از عدالت میزنید با وجود اینکه به حقوق کارمندان دولت فقط 10%اضافه کردی ولی هنوز هم بفکر کارکنان قوه قضائیه هستی .اون وضعشون بد نیست به فکر کارمندانی مثل آموزش فنی وحرفه ای،ارشاد اسلامی و...باش. به قول مولا علی (ع) انصاف برترین فضیلتهاست.
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۴:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
الکی جوسازی نکنید کجا به معیشت کارمندان دادگستری رسیدگی شده آواز دهل شنیدن از دور خوش است.... میتونی تو محیط دادسرا با ماهی ۷ یا ۸تومن در بهترین حالت با این تورم وگرانی کار کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
کارمندان دولت برن صدهزار بار خدا رو شکر کنند که شغل دارن تو این بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
و اضافه کنید کارکنان شرکت ملی پست زحمتکش ترین کارمندان ایران و کم حقوق ترین کارمندان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آنقدر نمک به زخم مردم نپاشید بزارید به درد خودمان بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
اینکه درجا نمیزنی درسته ، ولی با سرعت داری به عقب برمیگردی ، در یک کلام بیچارمون کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
عجب دولت شما اعتصاب معلمان وبازنشستگان ودیگر نهاد ها ودستگاه های دولتی را داخل کوچه وخیابان نمی بیند ونمی شنود
این ها جز مردم نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
هم کور شدن و کر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
جناب اقای رییسی با هزاران امیدبه شما رای دادیم . اما متاسفانه امرروز کمرمان زیر بار اقتصاد خراب شکسته و شما بجای برداشتن فشار از روی دوش مردم باری مضاعف به ان اضافه کردید . بخدا خسته شده ایم . در حال حاضر بجای تلاش به بیرون رفت از این مشگلات فقط جلسه های بیخود برگزار میشود . و فقط در حد جلسه و ازمون و خطا عمل می کنید . شما را بخدا دست از حرف زدن بردارید . وقتی معاش مردم تامین نیست . معادی وجود ندارد !!!!!! پدر و مادری که تمام روز در گیر مشگلات اقتصادی هستند چطور برای تربیت فرزند وقت بزارن ؟ حالا هی پشت سر هم بخشنامه حجاب و عفاف صادر کنید . شما نمی توانید یک بنای که اب پی انرا گرفته نما کنید . بگید قشنگ شد . کاش کمی هم به حرف مردم گوش کنید . اگر میتوانید مشگلات را حل کنید و نمکنید که بخدا واگذاراتان میکنیم .. اگر نمی توانید مرد باشید کناره بگیرید . بدهید به اهل فن خدا را خوش نمی اید . از ما که گذشت ولی بعد از چهل سال ما را به خیر شما امیدی نیست . خدا همه ما را عاقبت بخیر کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تولید خودرو را به مرز ده ملیون در سال برسانید که میلیونها شغل بوجود می آورد و توان کشور همچند برابر خواهد شد
#تولید در مرز ده ملیون و بیش از ده ملیون در سال
#تولید در مرز ده ملیون و بیش از ده ملیون در سال
#تولید در مرز ده ملیون و بیش از ده ملیون در سال
#تولید در مرز ده ملیون و بیش از ده ملیون در سال
#تولید در مرز ده ملیون و بیش از ده ملیون در سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تو که با سرعت نور در حال پیشرفتی.
مردم ایران هستند که در حال درجا زدن و عقب گرد هستند.
نفرین بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درجا نمیزنید.
با سرعت نور در حال عقب گرد هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ایی معیشت سختو خودت واسه مردم درست کردی آه مردم ب آسمون رسیده ب گوش مسئوولین نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
شما اگه دین داشتید از اه نفرین مردم میترسیدید و میرفتید کنار و حق ناس مردم به جون نمیخریدید دین ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
این حرص فدرته

از چنین فردی سراغ دین نگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ایران پر شده از افغانی شرکتهای عمرانی و کارگاهها بخاطر منافع خودشون بیشتر از افغانی‌ها استفاده می‌کنند باعث گرانی اجاره خانه شده اند بعضی محله ها افتاده دست افغانیها
هر کس منابع ملی وبیت المال را خرج افغانيها کنه مدیون مردم ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ولی چیز نمی دونی که آلام مردم را کاهش دهی چی؟؟؟؟

ای کاش اجازه می دادید احمدی نژاد
میومد
چون هم نخبه بود و هم استاد اقتصاد و صنعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دوست گرامی
آقای احمدی نژاد عمران و حمل و نقل خونده و تدریس میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۱
بله عمران خوانده و درس اقتصاد مهندسی در تمامی رشته های مهندسی وجود دارد و تحقیق در عملیات که جهت اقتصادی سازی و رقابت پذیری تولیدات مهندسی در رشته های مهندسی گنجانده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آفرین درجانزنین هرروزفسادگرونی وهرج ومرج ‌بدبختی روبیشترکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
من بهترین حرفی که از پس چهل سال درد و درجا زدن دارم یک نصحیت از خمینی کبیر است که گفت
بترسید از آن روزیکه این ملت بفهمد در باطن ذات شما چیست انوقت است که یک ایام الله دیگر اتفاق می افتد وانوقت همه ما باید برویم و فاتحه اسلام هم خوانده است
از من کمترین ملت به شما سردمداران نصحیت اگر اسرائیل و آمریکا با تمام توان خود نتوانستند به اسلام ضربه بزنند در عوض شماها با حماقت به آنها کمک شایسته ای کردید ومردم را دین گریز کردید شما چشم بسته در مسیر آنها بودید و این هجمه هایی که گاهی بوجود می آوردند برای این است که متوجه نشید که در خط استبکار حرکت میکنی و خبر نداری لابد سوال میکنید چطوری پس گوش بگیر آمریکا ضرابخانه سلاح و مهمات جهان است خوب چی برای فروش اون خوبه جنگ و حرکاتی از کسی یا کشوری که بتوان با تکیه بر پرخاشجویی آنها به دیگران سلاح فروخت خوب نتیجه سلاح امریکا فروش میره زیر ساخت و زندگی مردم در خاورمیانه نابود میشه و مردم فقیر وکشته ونابود میشن بین دول منطقه اتحاد همبستگی بوجود نمیاد سر آخر هم آمریکا وارد صحنه میشه و بعنوان هزینه جنگ کشورها را تاراج میکنه حالا ببین سیاست مدار کیست و چطور نادانسته آب در آسیاب چه کسی ریخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
والاه این مملکت الان یه امام خمینی کم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
بله من هم موافقم امام بود اجازه فساد را به مفسدان نمی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
رویی داری تو خدایی چه رویی دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
اگه درد مردم خودتان لمس میکنید لطفا کنار بکشید یه متخصص و کار بلد وارد کارزار بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
شنیده شود؟ یعنی شما دردهای مردم را نمی شناسید؟ یعنی نمی دانید خودتان مسئول تمام مشکلات مردم هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
اگر راست میگفتید بورس را سامان میدادید و نوسانگیری از ملت را متوقف میکردید، مال و جان و راون ملت داره تباه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بورل دیروز اومد ایران دلار و سکه اومد پایین ببینید ما چقدر وابسته به مذاکراتیم.امریکا و اروپا یه روز سلام گرم بهمون میکنن اوضاعمون از التهاب در میاد.خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
شما بخواب که ما بیداریم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
م.خ
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام
فقط دم از عدالت و معیشت مردم میزنید.الان پیرمرد و پیرزنی هستند که حقدق بازنشستگی را باید هزینه دارو کنند و هزینه اجاره منزل به زور جور میکنند با 70 سال سن.اقای رییسی شما داعیه عدالت دارید به داد این افراد سالخورده برسید که چند صباحی را راحت زندگی کنند البته بعید میدانم افرادی مثل اینها بتوانند 1 روز راحت زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
م.خ
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام
فقط دم از عدالت و معیشت مردم میزنید.الان پیرمرد و پیرزنی هستند که حقدق بازنشستگی را باید هزینه دارو کنند و هزینه اجاره منزل به زور جور میکنند با 70 سال سن.اقای رییسی شما داعیه عدالت دارید به داد این افراد سالخورده برسید که چند صباحی را راحت زندگی کنند البته بعید میدانم افرادی مثل اینها بتوانند 1 روز راحت زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
جناب به عالیجناب بفرمایید دست از سر ایران برداره تا پیشرفت حاصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
عمرا اگر برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
واقعا خودتونو زدین به اون راه یعنی فقط بشنوین از کی تا حالا درد مردم براتون مهم شده شماها واقعا معنی دردو میفهمین خیلی خب گوش کنین میگم دردمو بهتون من دو فرزند دارم یکی نوزاد یکی ده ساله کارگر سادم درامدی هم ندارم با زحمت تا چند ماه پیش خرج خانوادمو میدادم ولی یهویی همه جیز گرون شد و واقعا تحمل این همه سنگینی رو دوشمو ندارم کرایه نشین هستم حداقل دلم به این خوش بود کرایه رو بیخیال شدین اونم گرون کردین یعنی اگه میگفتین یک درصد گرون میشه متمعا باشین اینجا پنجاه درصد گرون میشه به خدای عالم قصم یه ماهه که از خاب شب هم افتادم بیکارم بی پول خرج سه نفر گردنه منه اخه از کدوم دردم بگم مگه گوش شنوا داره اگه این همه گرونی نبود هرطور که شده منم گذران زندگی میکردم ولی الان چی اینجا روز کارگر دویست پنجاه تومن اونم به زور اگه کار باشه که کار کنی یعنی باید دوسه روز واسه یه پنج کیلو روغن کار کنم قبلا یه روز کار میکردیم همینو میخریدیم الان چی ولش آقا میبخشین سرتونو درد اوردم صروتمندا صروتمندتر فقیرها بدبختر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آقای رییسی عزیز بگذاربد مردم بیچاره با این همه درد و رنجی که هر روز بیشتر میشود تنها باشند که شما هم این صدای درد و رنج همراه با خورد شدن استخوانهای آنها در زیر بار گرانی و تورم بلند شده‌است را تمام آقایان و مسولین دولت شما هم شنیده و میشنوند اما متأسفانه هیچ کاری برای این درد و رنج نکرده و نخواهید کرد که این صدای درد و رنج مردم برای شما یک تفریح و موزیک آرامش بخش شده است پس خواهشاً دیگه با این حرف ها نمک بر زخم مردم نپاشید و بگذارید مردم با همین درد و رنج خود به حال خود باشند و شما هم به حال خود آقای رییسی تا قبل از شما به بهانه تحریم ومذاکرات هر از چند گاهی فشار به ملت وارد میکردند اما در دولت شما که به همان تحریم ومذاکره هم بسنده نکرده و هر کسی هر چقدر وهر لحظه ای که میلش کشید دست به گلوی مردم بیچاره فشرده تا که مردم بیچاره دیگر صدای درد و رنجشان هم خفه شده و به گوش شما نرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
میشه شمابه فکر معیشت مردم نباشین.هر وقت به فکر مردم میشین همه چی گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تو آیینه نگاه کن درد مردم میاد جلو چشمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بله همان کسی را که تو آیینه خواهد دید عامل تمام بدبخت ملت و مملکت است
چون نه سواد دارد نه مدیریت و نه استعفاء می دهد!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
اگه درد مردم را میشنوید پس این همه گرانی برای چیست؟ مگر شما نمی دانید درد مردم گرانی ونداشتن درامد است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دو تا کار را با هم نمی توانند انجام دهند فقط توان شنیدن دارند البته مشکلات لبنان و سوریه و عراق و ... را خوب حل می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
۱۲ ۰۷ هوای تیرانا خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
با روند فعلی که نمیدانم عمدی است یا غیر عمدی داریم به سرعت به سمت فرار مغزها ونابودی عدالت و عقلانیت و انسانیت واخلاقیات ومنابع ومحیط زیست،پیش میرویم که در واقع در سخن آرزوی نابودی دیگران ودرعمل خودمان را نابود میکنیم،لذا از مسولین تقاضا دارم اگرتخصص وتوانی وقدرت تشخیصی برای اداره صحیح مملکت ندارید،با توجه به نتیجه کار که از عهده یک کودک هم بر می آید پی به ناتوانی خود ببرید ومسالمت آمیزامکان تغییرات اساسی رافراهم کنید. روند فعلی مانند نگهداری از دو گیاه است که یکی را از کم ابی میخشکانیم ویکی را از پر آبی میگندانیم،نتیجه کار این شده که جزء ثروتمند ترین کشورها در منابع هستیم ولی به جای اینکه دیگران ارزوی زندگی در ایران را داشته باشند کار بر عکس شده وکلی فقیر داریم که حقشان خورده شده،آیا کشور های دیگر مسول فسادها و اختلاف شدید طبقاتی نا حق وبی عدالتیها هستند؟آیا این آب وخاک ومنابعش متعلق به همه نیست؟ حتی یک کارتن خواب که شاید در اثر کارهای مسولین کارش به اینجا رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
همه چیزی اروازدست دادیم خونه ماشین لوازم منزل اجناس.... وحالا غذاخوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
وقتی قیمت ها رابه دلارحساب می کنید حقوق را به دلاربدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
قیمت به دلار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دوستان تمام این مشگلات مثل افزایش ناچیز حقوق بگیران بااین تورم وحشتناک وخیلی مشگلات دیگه فقط تقصیر میرکاظمی بزنامه بودجه میباشد تمام این فرد بشدت مخالف رفاه مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دولت می تونه به جای پول دادن، خدمات بده، مدارس رو رایگان کنه، خدمات درمان رو رایگان کنه، تحصیلات رو رایگان کنه، مسکن و مرکب برای هر ایرانی رایگان در اختیارش قرار بده. بعد با خودتون چرتکه بندازین ببینید مردم چطوری دارن به سر می برن!!! با این مبلغ حقوق و بیکاری تعداد اعضای خانواده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
همون زمین در اختیار مستعجر هاقرار بدهد خوبه از دادن زمین خدا هم دریق میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
از یک گوش شنیده و از گوش دیگر رد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
به قول معروف یه گوش دره یه گوش دروازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
جدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی من دارم می بینم که چقدر تلاش می کنید و دائم مشغول به کار هستید. خدا قوت بدهد به شما
ما درد دل هامون رو در این سایت می نویسیم. اینها رو می خونید؟ یا براتون بازگو می شه؟
آقای رئیسی، بی کاری و بی پولی و نرسیدن به آرزوها خیلی بد است. آدم پر انرژی رو هم زمین گیر می کنه. آدم رو افسرده می کنه. من هم افسرده ام.
وقتی مدرک تحصیلی داری و بی کاری خیلی بد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
رئیسی متشکریم.به کوری چشم آلبانی نشینا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
البانی نشین توی نجومی و سیسمونی هستی رذل پست فطرت
85 درصد ملت در سال نمی تونند از شهر خود خارج شوند یا حتی مکانهای تفریحی شهر خودشون برند

چه رسد به اینکه البانی نشین باشند یا مانند تو برای سیسمونی برند آنتالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
فک کنم خود تو آلبانی نشینی ک تو رفاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
شما کوری نمیبینی درد هم وطناتو همه ی اینا شدن آلبانی نشین ؟بخدا قسم از درد مردم خبر نداری اگر بری دوساعت تو خیابون به رفتار مردم توجه کنی میفهمی .خداشناس باش یکم.کمر مردم زیر بار این تورم شکست خدا لعنت که باعث وبانی تمامی این گرونی این چند سال رو .خودتونو زدین به کوچه علی چپ.
لعنت به منافقین لعنت به کور دلان لعنت به هرچی نان به نرخ روز خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
حتما سرت تو آخور هست بد نمی‌گذره بهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
چشاتو خوب باز کن و ببین
همه ی اونایی که نظر تو رو دیسلایک کردند البانی نشین و منافق تشریف دارند
میدونم که بد جور اتیش گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بابت چی متشکری؟بخاطر گرانی ها؟ برای تورم؟ به دلیل رفع بیکاری؟ برای تحقق یافتن شعار تو خالی ساخت یک میلیون مسکن در سال؟ بابت حل شدن مشکل بحرانی بورس که مردم سرمایه هاشونو از دست داده اند؟ ایرادی نداره تو که این مسایل رو درک می کنی؟ تا میتونی بیشتر تشکر کن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
وقتی مهره رو از سر جاش برداری باید شک کرد. اقای رئیسی باید به قوه قضائیه بازگردد. کاری کردین خجالت بکشیم از رای دادن هامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
مردم همه متوجه شدن دولت اقای رییسی خیلی عقب افتاده هست یه قرون هم براش عدد بزرگی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۶ تير ۱۴۰۱
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بازنشستگان حق و حقوق خودشان را طلب می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۱
خدا از همگی شما به اصطلاح مسئولان نگذره.فقط خدا می تونه چاره شما بکنه البته اون دنیا. این دنیا فعلا برای خودتون عزت خریدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
درد مردم را شما ایجاد کردید و حالا با اجرای نمایش و تئاتر خودتان را منجی الام مردم میدانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۱
به ریال درمیاریم و با دلار خرج می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
دردها باید شنیده شود ، باید وضعیت بهتر شود ، ایرا باید گل وبلبل شود و..... بابا کی باید اینکارهارو انجام بده مردم یا شما مسولان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
همش میگید باید بشود
باید شنیده شود
باید ارزان شود
باید تغیر قیمت نشود
باید و هزار باید دیگه...

سوال اینجاست این باید برای کیه .... شما مجری هستید همه این باید ها بر عهده خودتان است.
۱۲
آخرین اخبار