پیرجهان:

محک جدی در مسابقات جام کازانوف نخوردم/ حمایت ها فقط در حد حرف بوده است

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع گفت: با وجود اینکه در مسابقات جام کازانوف در آمادگی کامل بودم، اما محک جدی در این رقابت‌ها نخوردم.

مهدی پیرجهان دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع  درباره سطح مسابقات جام کازانوف گفت:  با وجود اینکه در آمادگی کامل بودم، اما نتوانستم رقابت صددرصدی با رقبایم داشته باشم و محک جدی  در این رقابت‌ها نخوردم. متاسفانه حواشی باعث شد تا نتوانم در مسابقات معتبر حضور یابم.

مهدی پیرجهان در ماده ۴۰۰ متر با مانع  با ثبت رکورد ۴۹.۷۶ ثانیه توانست امسال برای دومین بار زیر ۵۰ ثانیه بدود و  مدال طلای  رقابت‌های جام کازانوف  را کسب کند.


بیشتر بخوانید


هدفم ثبت رکورد ۴۸  متر در مسابقات کشورهای اسلامی است 

پیرجهان گفت: در مسابقات کشور‌های اسلامی مدعی اصلی کسب  مدال طلا هستم و پارسال با رکورد ۵۰ متر طلا گرفتم و رکوردم ۴۹ است، اما هدفم این است که  امسال در این رقابت‌ها رکورد ۴۸ متر  را به ثبت برسانم و به طور حتم  این اتفاق خواهد افتاد.

مسابقات کشور‌های اسلامی طی روز‌های ۸ تا ۱۰ آگوست برابر با ۱۷ تا ۲۷ مرداد، در شهر قونیه ترکیه و در ۲۷ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسئولان به وعده های خود عمل نکردند 

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع  گفت: صددرصد انتظار حمایت از مسئولان ورزش را دارم و امیدوارم این حمایت‌ها صورت بگیرد و فقط حرف نباشد. چندین سال است که فقط حرف زده شده، اما به وعده‌ها عمل نشده است.

 ورزشکاران دو و میدانی  شانس زیادی برای کسب  مدال در بازی‌های آسیایی و کشور‌های اسلامی دارند و برای موفقیت در مسابقات نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارند تا برای کشورمان مدال آوری کنند.  

حضور موفق در مسابقات کشورهای اسلامی جزو هدفم است 

پیرجهان گفت: صحبتی درباره برگزاری اردوی خارجی  نشده است. البته اولین هدفم  حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کشور‌های اسلامی  است و باید روی این مسابقات تمرکز کنم.  

مسئولان فدراسیون دو و میدانی قصد دارند ورزشکاران را  به مسابقات بین المللی اعزام کنند تا آن‌ها برای مسابقات کشور‌های اسلامی و قهرمانی جهان آماده شوند.  

تیم ها  در مسابقات کشورهای اسلامی با تمام قوا شرکت می کنند 

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع گفت: مسابقات کشور‌های اسلامی  از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که رکن اصلی این مسابقات بر پایه انسجام تیم ملی است که ورزشکاران  به نحو احسن در این رقابت‌ها شرکت کنند.  مسئولان ورزش باید برنامه ریزی، آنالیز خوب و یک تیم فوق حرفه‌ای تشکیل بدهند تا سربلند از این مسابقات بیرون بیایند. با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد، بدون شک سایر کشور‌ها  با صددرصد قوا در مسابقات کشور‌های اسلامی شرکت می‌کنند و این رقابت‌ها  در سطح بالایی برگزار می‌شود.  

مسئولان ورزش کشورمان برای مسابقات کشور‌های اسلامی برنامه ریزی کردند تا ورزشکاران در این رقابت‌ها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.  

تبعیضی بین حدادی و تفتیان با سایر ورزشکاران وجود ندارد 

پیرجهان  درباره تبعیض بین حدادی و تفتیان با سایر دو و میدانی کاران و استخدام مربی خارجی برای این ۲ ورزشکار گفت: من نیازی به مربی خارجی ندارم و  فکر نمی‌کنم تبعیضی وجود داشته باشد. همچنین من عملکرد خودم را به نمایش می‌گذارم و ارتباطی با کسی ندارم.   تنها رکورد و رنکینگ جهانی مهم است و چندین سال است که در جایگاه اول ایران و جهان هستم. اگر تبعیضی هم وجود داشته باشد برای من مهم نیست و کارم را انجام می‌دهم.

حدادی و تفتیان مدتی پیش برای برپایی اردو راهی آمریکا و جامائیکا شدند، اما برای  سایر ورزشکاران مربی و اردوی خارجی در نظر نگرفتند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار