مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

دو کمپ اسکان اضطراری در بندر چارک برپا است/ مردم از کمپ ها استقبال نمی کنند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: دو کمپ اسکان اضطراری در بندر چارک برپا است و بیشتر چادر‌ها به کولر گازی مجهز شده اند.

مختار سلحشور گفت:با توجه به گرمای هوا در منطقه زلزله بندر چارک حدود ۷۰ درصد از چادر‌های نصب شده در کمپ‌های اسکان اضطراری به کولر گازی مجهز شده اند تا شرایط برای زندگی مردم مناسب‌تر باشد.

به گفته او بلافاصله پس از وقوع دو زلزله ۵.۲ ریشتری ۲۵ خرداد و زلزله ۵.۶ ریشتری صبح شنبه (۴ تیر) در بندر چارک نیرو‌های جمعیت هلال احمر کار امداد رسانی را آغاز کردند و با توجه به تقاضای مردم برای دریافت چادر به صورت انفرادی، بررسی‌هایی از سوی نیرو‌های امدادی و بنیاد مسکن در این زمینه صورت گرفت و به برخی از افراد که خانه هایشان دچار خسارت بیشتری شده بود بر اساس اولویت چادر داده شد.

دو کمپ اسکان اضطراری در بندر چارک برپا است/ مردم از کمپ ها استقبال نمی کنند

سلحشور گفت: تاکنون ۳۴۹ دستگاه چادر در منطقه زلزله زده بندر چارک توزیع شده و خوشبختانه هیچ خانه‌ای به طور کامل آسیب ندیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: بیشترین نگرانی مردم بابت وقوع پس لرزه‌ها است، مردم بنا بر دلایل مختلف از اسکان در کمپ ها استقبال نمی کنند.

سلحشور گفت: از روز گذشته و با کاهش تعداد پس لرز‌ه ها شرایط در منطقه زلزله بندر چارک آرام است اما نیرو‌های جمعیت هلال احمر همچنان در منطقه حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

او گفت:شماره ۱۱۲ سازمان جمعیت هلال احمر آماده دریافت، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم است.

برچسب ها: بندر چارک ، زمین لرزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.