بایدن: حمله روسیه به اوکراین پایه‌های عرف بین‌الملل را لرزاند

رئیس‌جمهور آمریکا با تأکید بر تداوم تحریم‌ها علیه مسکو مدعی شد حمله روسیه به اوکراین پایه و اساس عرف‌های بین‌الملل را لرزاند.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنانی بر تداوم حمایت‌های این کشور از اوکراین و مقابله با روسیه تأکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، جو بایدن تصریح کرد: «ما همگی در دفاع از اوکراین در یک بلوک قرار داریم. ارسال تجهیزات به اوکراین را تقویت و کمک‌های بیشتری به آن ارائه خواهیم کرد.»

او با تأکید بر این‌که ناتو باید قدرت بازدارندگی و نظامی خود را تقویت کند ادامه داد: «استراتژی دفاع ۳۶۰ افزایش نیرو‌های آمریکایی در اروپا را تضمین می‌کند. حضور ما در این قاره برای مقابله با تهدید‌هایی است که از جانب شرق علیه ما صورت می‌گیرد.»

بایدن با اشاره به فشار‌های اقتصادی آمریکا و اروپا به غرب پس از حمله به اوکراین گفت: «به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه و حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در پایان گفت: «حمله روسیه به اوکراین پایه‌ها و اساس عرف بین‌الملل را از زمان جنگ جهانی دوم شناخته شده بود لزراند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۴:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
حالا کجاشو دیدی تا قانون بین المللی را در امریکا مینویسند عرف و شرع و قانون بهم میخورد چه تو بخواهی چه نخواهی. به زبان دمکراسی عرف شکسته شد. البته از نوع نظامی اش. دمکراسی نظامی هم داریم که تابحال نچشیده باشی. و در خواب هم ندیده باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
اوکراینی = گلادیاتورهای امریکا
آخرین اخبار