فوت جوان ۳۱ ساله در قمه‌کشی شب گذشته

شب گذشته درگیری و قمه‌کشی منجر به فوت جوان ۳۱ ساله و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

سرهنگ، ولی ترابی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم  گفت: ساعت ۱ بامداد شب گذشته  درپی دعوای طایفه‌ای به دلیل اختلافات خانوادگی  منجر به فوت جوان ۳۱ ساله در خیابان ۱۴ متری امام حسین(ع) محله نیروگاه شد.

او می گوید:در این رابطه ۷ نفر تاکنون دستگیر شده‌اند و  پس از این درگیری ۱ نفر فراری شده و از شب گذشته پیگیری لازم در خصوص دستگیری این فرد نیز انجام شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت:در این درگیری ۱ نفر دیگر زخمی و دو سه نفر هم با چوب و چماق صدمه دیده‌اند.

به گفته او ضربات متعدد چاقو علت اصلی فوت این جوان بوده است و تحقیقات لازم در خصوص اینکه ضربه نهایی از سوی چه شخصی وارد شده، درحال انجام است.

این درگیری دارای پیشینه و نزاع‌های قبلی نیز بوده است و هر دو نفر قاتل و مقتول دارای سابقه کیفری و شکایت از یک دیگر بوده‌اند.

 مقتول دارای دو فرزند ۴ ساله و ۱۰ ماهه  است.

منبع:ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
قم امنیت و ایمنی و بهداشت آن بسیار پایین آمده است و سطح مدارا و فرهنگ تفاهم از بین رفته است متاسفانه فرهنگ شهر بسیار بسیار پایین آمده است دین فقط نماز و گشت ارشد نیست دین بهداشت روان و آرامش و آسایش را هم دارد اما بدفهمی کج فهمی لجاجت خیره سری ادعا همه چیز دانی تک روی کا را خراب کرده است در هیچ کاری نباید افراط کرد.₩ دستگاههایی فرهنگی اجتماعی بهداشتی انتظامی قضایی به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمی کنند.مادامی که روان شناسان و روانپزشکان پزشکان جامعه شناسان بی اهمیت و بی اولویت جلوه داده شوند وضع از این بدتر هم می شود.مادامی که نظریات تخصصی علمی- تربیتی در مدارس دانشگاهها پیاده نشود.وضع به همین حال است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
قم امنیت و ایمنی و بهداشت آن بسیار پایین آمده است و سطح مدارا و فرهنگ تفاهم از بین رفته است متاسفانه فرهنگ شهر بسیار بسیار پایین آمده است دین فقط نماز و گشت ارشد نیست دین بهداشت روان و آرامش و آسایش را هم دارد اما بفهمی کج فهمی لجاجت خیره سری ادعا همه چیز دانی تک روی کا را خراب کرده است در هیچ کاری نباید افراط کرد.₩ دستگاههایی فرهنگی اجتماعی بهداشتی انتظامی قضایی به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمی کنند.مادامی که روان شناسان و روانپزشکان پزشکان جامعه شناسان بی اهمیت و بی اولویت جلوه داده شوند وضع از این بدتر هم می شود.مادامی که نظریات تخصصی علمی- تربیتی در مدارس دانشگاهها پیاده نشود.وضع به همین حال است.
آخرین اخبار