سیستان و بلوچستان در سرجمع اعتبارات رتبه برتر کشور را دارد

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: استان در سرجمع اعتبارات رتبه برترکشور را دارد و تدابیر لازم برای جذب کامل اعتبارات در نظر گرفته شده است.

مهرداد عرب اول گفت: از امسال اعتبارات از تهران بصورت جمعی ابلاغ می‌شود وشورای مدیریت وبرنامه ریزی استان نسبت به محل وچگونگی تخصیص اعتبار دستگاه‌های اجرایی با توجه بمیزان فعالیت آن‌ها تصمیم گیری می‌کند.

او گفت: در پیوست قانون یکسری اعتبارات تحت عنوان طرح‌های استانی ویژه است که ۱۵ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ویژه در این پیوست قانون آورده شده و ۳۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده که نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: نگاه دولت به استان سیستان و بلوچستان بسیار مثبت بوده و حدود ۱۲۷ مصوبه، در قالب ۱۳ وزارتخانه، چهار بنیاد صندوق کارآفرینی امید و صدا و سیما بود که مجموع اعتبارات ۱۹ هزار میلیارد تومان است.

عرب گفت: تاکنون ۳ هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی میان ۲۶ شهرستان توزیع شده است.

او گفت: این میزان اعتبار توزیع شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گفت:  اختیارات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان این امکان را فراهم می‌کند تا طرح‌های ضروری واولویت دار بموقع اعتبار لازم را جذب کنند ودر توسعه استان به بهره برداری برسند.

عرب   گفت:  برخی از دستاورد‌های تصمیم گیری ونظارت شورای برنامه ریزی وتوسعه استان درنیمه اول امسال ۵۰ کیلومتر بزرگراه و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی و ورزشگاه‌ها و ۴۰ زمین چمن نیز تا پایان سال در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار