نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مسئولان کار‌های مهم را پیگیری کنند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: از دولت، استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس درخواست میکنم در سفر رئیس جمهور کار‌های مهم را پیگیری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

از دولت، استاندار و نمایندگان مجلس درخواست میکنم در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی کار‌های مهم و سرنوشت ساز را پیگیری و دنبال کنند و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند.

زیرساخت‌های ارتباطی جاده‌ای و ریلی از ضروریات کشور است و باتوجه به اینکه استان مرکزی در چهارراه ارتباطی کشور قرار دارد و احداث راه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی از ضروریات است که باید در سفر رئیس جمهور به آن توجه جدی شود.

تجهیز بیمارستان‌ها و طرح ملی مسکن یکی دیگر از موضوعاتی است که در سفر رئیس جمهور باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد و امیدواریم سفر رییس جمهور به استان مرکزی مبنای تحول همه جانبه در استان باشد.

تدبیر برای صنایع استان مانند هپکو، ماشین سازی و آذراب و بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی نیاز است و امروز اگر ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه در اختیار داشته باشیم، نمی‌توان آذراب دیگری را بسازیم.

باید به کمک این صنایع آمد، نباید به فکر جیب خود بود بلکه باید به فکر سرمایه ملی، اقتدار ملی، عزت و آبروی کشور بود.

با توجه به سقوط هواپیمای مسافربری ایران بدست آمریکا و کودتای ۲۸ مرداد، و به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایران، آمریکایی‌ها علیرغم ادعای حقوق بشر از سیاست‌های آمریکاو حقوق بشر و آل سعود با تمام وجود متنفر و بیزاریم.

آمریکایی‌ها از ابتدا تا امروز، در همه حوادث همواره در جبهه مقابل ایران بودند و نام این تقابل را می‌توان حقوق بشر امریکایی گذاشت.

مسئله اصلی در مذاکرات انژی هسته‌ای است نه موشکی و ما مذاکرات را فقط در انرژی هسته‌ای می‌دانیم نع در موشکی و آمریکا باید این تعهد را به ما بدهد که تحریم‌های غلط را برما اعمال نکند و ما هرگز تسلیم جنایت‌های آمریکا نخواهیم شد و با قدرت پای این تحریم‌ها ایستاده و از منافع ملی، امنیت ملی و قدرت ملی دفاع می‌کنیم.

با توجه به هفته قوه قضاییه و سخنان مقام معظم رهبری در بین مسئولان قوه قضاییه امید و امیدواری به مردم باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد.

ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، مسئله ازدواج و زاد و ولد یکی از واجب‌ترین و ضروری‌ترین کارهاست و نباید اجازه دهیم سن ازدواج بالا رود و مناسبت امروز الهام بخش جدی گرفتن مسئله ازدواج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.