صنعت هوانوردی از تحریم‌ها فشار زیادی را متحمل می‌شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی در مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

  شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: متاسفانه امروز تحریم‌ها فشار زیادی بر صنعت هوانوردی کشور تحمیل کرده که در این راستا تلاش داریم ناوگان هوایی کشور تجهیز شود و توسعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی در مناطق کم‌برخوردار مانند استان سیستان و بلوچستان از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

وی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک خدمتگزار دنبال کیفی‌سازی خدمات به مسافرین است و در خصوص فرودگاه شهرستان سراوان در حال حاضر تنها پرواز‌های نظامی را در این فرودگاه داریم.

فرزادی‌پورگفت:  فرودگاه سراوان به دلیل مکان‌یابی نامناسب که در معرض باد‌های شدید قرار دارد برای هواپیما خطرناک است  لذا در آینده پیرو اجرای الزامات استاندارد فرودگاهی پرواز‌های مسافربری نیز فرودگاه سراوان برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرواز‌های حجاج  گفت: صبح امروز نخستین گروه از زائران سیستان و بلوچستان شامل ۲۶۱ زائر با ایرباس ۳۰۰ هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه زاهدان به سرزمین وحی مشرف شدند.

وی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پرواز‌های حج امسال به تنهایی بار پرواز‌ها را به دوش می‌کشد به نحوی که ۳۸ هزار حاجی در ۱۷ مرکز استان با ۱۵۶ پرواز به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

امسال یک‌هزار و ۵۶۶ زائر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۳ کاروان با ۶ پرواز برای به جای آوردن اعمال حج از فرودگاه زاهدان به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار