نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس خبر داد

پیگیری راه اندازی قطار همه روزه یزد - مشهد

جوکار گفت: پیگیر راه اندازی قطار همه روزه یزد - مشهد هستم و هیچ عذری در این رابطه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه داریم تا شرایط را تسهیل کنیم تا مردم با آسودگی بیشتر به مشهد مقدس عزیمت کنند.

او می گوید: برای اینکه قطار هر روزه از یزد به سمت مشهد داشته باشیم، مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته بود و ایشان هم به راه آهن دستور پیگیری و انجام آن را داده بودند. 

به گفته او یک ماه پیش با مدیرعامل راه آهن در این خصوص صحبت‌هایی مطرح و درخواست کردیم تا همان قطاری که هرروزه برای یزد به مشهد بود، دوباره فعالیت خود را از سر گیرد.

جوکار گفت: پنج شنبه گذشته باز مجددا با مدیرعامل راه آهن تماس گرفتم و پیگیر ماجرا شدم و ایشان پاسخ دادند که تقریباً در مراحل نهایی قرار داریم و تا چند روز آینده این قطار راه‌اندازی خواهد شد تا مردم استان یزد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
با تشکر از پیگیریهای شما
در مورد فروش بلیط هم نظارت جدی تر داشته باشید در فاصله زمانی خیلی کم چطور این همه ظرفیت تکمیل می شود؟ ممکن نیست همه افراد همزمان دسترسی به اینترنت داشته باشند که اینقدر سریع ظرفیت تکمیل می شود
در مورد فضای داخلی راه آهن هم پیگیر باشید از دهه 1370 تاکنون میدان راه آهن بخش زیادی از محوطه را گرفته نه فضای سبز متراکم و باصفایی دارد و نه فضای پارک و تردد برای مراجعین و مسافرین باقی مانده
آخرین اخبار