توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در زنجان

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان زنجان گفت: ۴ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان زنجان توزیع می شود.

نوری گفت: بسته‌های معیشتی که قرار است در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شود شامل ۹ قلم کالای اساسی و مورد نیاز خانوار است.

به گفته معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان زنجان ارزش ریالی هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

او می گوید: در مجموع ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این تعداد بسته هزینه شده است.

نوری گفت: بسته‌های معیشتی توسط ۱۰۰ گروه جهادی همکار در تمام نقاط استان تا عید غدیرخم توزیع خواهد شد.

گفتنی است رزمایش نسیم احسان با محوریت توزیع لوازم سرمایشی در کشور در حال برگزاری است که سهم استان زنجان از این رزمایش ۲۲۶ عدد کولر است که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان می گوید: نحوه اجرای رزمایش به صورت مشارکتی با گروه‌های ستاد اجرایی است که ۷۰ درصد مبلغ کولر را ستاد تقبل کرده و ۳۰ درصد آن را گروه‌های جهادی متقبل شده اند.

او گفت: توزیع این تعداد کولر با گرو‌های جهادی است که در مناطق هدف و افراد تحت پوشش خودشان خواهد بود، این مناطق محروم از طریق ۳۰۰ گروه همکاری که در استان فعال هستند در شناسایی به ستاد کمک می‌کنند.

نوری می گوید: محور دوم این رزمایش تعمیر لوازم سرمایشی نیازمندان است، به طوری که نیازمندانی که دارای کولر هستند ولی احتیاج به تعمیر دارند، کولر‌هایشان تعمیر و به صورت سالم در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان در ادامه ارزش ریالی ۲۲۶ تعداد کولر را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.