همزمان با روز قلم:

بزرگداشت ادیبان فقید «تشکری» و «مصطفی‌زاده» در مشهد

مراسم رونمایی از کتاب مشکور و یا علی مدد نوشته مرحوم سعید تشکری و مصطفی زاده ظهر امروز در کتابخانه مرکزی امام خمینی در مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و جمعی از پژوهشگران و دوستداران ادب و هنر برگزار شد، کارشناسان از منظر ادبی و تاریخی این کتاب را نقد و بررسی کردند.

سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: نخستین نکته‌ای که درباره کتاب (یاعلی مدد) استاد مصطفی زاده مطرح می‌شود، این است که در این کتاب، بیش از ۹۰ مورد از شخصیت‌های امیر مومنین ارائه شده که جذاب است و می‌تواند در ارائه سایر آموزه‌های مذهبی در قالب‌های مختلف و جذاب، به‌عنوان نمونه مورد توجه قرار بگیرد.

همزمان با مراسم بزرگداشت ادیبان فقید خراسان رضوی اختتامیه هجدهمین دوره کتاب سال خراسان‌رضوی نیز با معرفی نفرات برگزیده اعلام شد.

بر اساس رای هیات داوران و در چارچوب شیوه نامه ابلاغی و ضوابط اعلامی، از میان افزون ۲۰۰۰ عنوان رسیده به هجدهمین دوره دبیرخانه هیات انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ توسط ناشران و مولفان خراسانی ۲۵۷ عنوان به مرحله اول ارزیابی و داوری راه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.