معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور:

مخبر جز در حمایت از بازنشستگان سخن نگفته/ اظهارات منتسب به مخبر تکذیب می‌شود

معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که اظهارنظرهای ساختگی منسوب به محمد مخبر در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد.

در اطلاعیه دفتر معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور آمده است: بنا بر ماموریت رئیس جمهور معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف ها و دغدغه های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آنها تاکید کرده اند.

ایشان در تمامی جلسات رسمی و غیر رسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است.

بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود.

لازم به تاکید است در آخرین جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص بازنشستگان محترم برگزار شده، جبران مابه التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان به عنوان متناسب سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید.

پیش‌تر از قول معاون اول رئیس جمهور سخنانی در فضای مجازی شایع شد که باعث اعتراض بازنشستگان شده بود.

پرویز احمدی پنجکی (نایب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) در واکنش به این سخنان منتسب به محمد مخبر گفته بود: منتظر بودیم آقای مخبر این اظهارات را تکذیب کند تا خیالمان آسوده شود که متاسفانه تاکنون چنین اقدامی نکرده است.

برچسب ها: بازنشستگان ، مخبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
طبق اطلاع موثق دو هفته قبل نامه ابلاغیه از سوی آقای مخبر خطاب به تامین‌اجتماعی امضا شده بوده. حالا چرا مسکوت ماند چه‌کسی این وسط سنگ انداخت و کارشکنی کرد؟ الله‌اعلم!!
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدرضا
۱۵:۵۹ ۱۸ تير ۱۴۰۱
مواظب باشید دشمن به هر شکلی وبا هر دروغی میخواد به این دولت ومسئولینش ضربه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ تير ۱۴۰۱
آقای مخبر و یا میرکاظمی و ... چرا درک این مطلب اینقدر برایتان سخت و سنگینه باباجان ما خودمان پول تو صندوق گذاشتیم و حالا میخواهیم برداشت کنیم به کسی چه مربوطه و چرا باید از شما اجازه بگیریم شما بدهی 400 هزار میلیاردی مارا بده چکار به بعدش داری چرا آن موقعی که 30 درصد حقوقمان را به صندوق طی 30 سال واریز میکردیم کسی نگفت چرا واریز میکنید و حالا همه ولی و قیم بازنشستگان شدین والا خجالت داره شرم کنید و دستان را از جیب بازنشستگان بیرون بکشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
ای تو روحت
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۷ ۱۵ تير ۱۴۰۱
اگه این حرفها را زده باشه و بعد تکذیب کنه // یعنی شکر خوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ تير ۱۴۰۱
من به همه مقدسات قسم ميخورم كه اين حرف رو در مورد بازنشسته ها زده. اين همونيه كه گفت برين از پايين شهر خريد كنيد ارزونه!
بلاهت از سرو روش ميباره.
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۰۷:۳۹ ۱۵ تير ۱۴۰۱
حرفهایی به مخبر منتسب شده که اگر صحت داشته باشد نشان از نادانی کامل ایشان می باشدوباید به حال مردم ایران که چنین معاون رییس جمهوری دارد گریه کرد مگر حقوق باز نشسته از بودجه دولت می باشد که بار مالی داشته برای دولت
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۰۲:۵۲ ۱۵ تير ۱۴۰۱
ایا کمیته امداد را با تامین اجتماعی اشتباه گرفته اند وبا بخشش بی ضابطه سرمایه بازنشستگان وکارگران میخواهند آدم خوبه شوند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۰۱:۲۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
آقای مخبر این سخنان را شاید علنی نگفته باشه ولی عملکرد ایشان نشانه ای از عداوت و کینه نسبت به بازنشستگان محترم است .
بازنشستگان نباید به کمتر از مصوبه 38 درصد و همچنین تتمه متناسب سازی قبلی رضایت دهند تا درس عبرتی برای قانون گریزانی چون میرکاظمی - بهادری جهرمی و موسوی (مدیرعامل بله قربانگوی تامین اجتماعی) شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ تير ۱۴۰۱
دادا 38 درصد + 515 هزار تومان اشتباه ننویس بعدا ماس مال میشود .
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۰:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
در عمل میبینیم که چیکار کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
باتوجه به متن تکذیبیه که در پاراگراف انتهایی نوشته شده ولی عملا افرایش حقوق مصوبه شورای عالی کار رعایت نشده وخلاف آن عمل شده است این طور استنباط می شود که مطالب تکذیبیه‌ازاستحکام لازم بر خوردار نیست لذا بهتر است آقای مخبر صریحا اعلام کنند مصوبه ۳۸ درصدی اجرا شود وازحاشیه سازی خودداری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اصلا مهم نیست این حرف درست بوده یا نه، افزایش ده درصدی حقوق با تورم چندصددرصدی واقعی (و ۴۰-۵۰ درصدی آمار خودشون) یعنی همین. یعنی بازنشسته بره بمیره دیگه.
واقعاً جای شرمه، سی سال مالیات حقوق کامل از اینا گرفتن، هزینه بیمه حقوق کامل از اینا گرفتن، حالا افزایش حقوقشون یک پنجم تورم آمار رسمی.
بازنشسته های کشوری هم که بدون قید و شرط ده درصد افزایش حقوق داشتن. کسایی که تو جنگ و تمام مشکلات پای کار بودن تا مملکت نخوابه.
نمی‌دونم خودشونم می‌تونن با ۵-۶ میلیون زندگی کنن؟! اونم تو سنی که درگیر کلی بیماری و خرج درمان هستن.
لعنت بر هر چی ناسپاسه ظالمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
حق 38 درصدافزایش حقوق بازنشسته تامین اجتماعی رو لطفا هاپول نکنید جنا ب مخبر بی خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
واقعاً سئوالی دارم و آن اینکه چه لزومی داشت دولت در شرایط حساس فعلی، با بی تدبیری یک وزیر کم تجربه و همراهی افرادی نظیر میر کاظمی و فاطمی امین و وزیر اقتصاد، خود را در مقابل مصوبات قانونی قرار دهد؟ حاصل این اقدام دولت چه بوده است؟ جز اتلاف وقت و هزینه؟ جز گرفتن وقت مجلس و کمیسیونهای مربوطه و وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی؟ آیا این تخلف قانونی، بازنشستگان محترم و خانواده های ایشان را با اقدامات و تدابیر دولت فعلی همراه کرد یا آنها را دلسرد و بی اعتماد نمود؟ چه کسی پاسخگوی این هزینه های تحمیل شده از سوی برخی افراد در دولت خواهد بود؟ مناسب است هر چه سریعتر افراد مقصر توسط دولت محترم توبیخ شوند و مصوبه قانونی نیز اجرا شود تا جلوی ابهامات و شایعاتی از این دست که قطعاً به نفع کشور نیست، گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۰۲:۵۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
مقصر اصلی همان حس کچله وخدا ذات ونیته خر را شناخته بود که بهش شاخ نداد وگرنه همه حیوانات را می درید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
باور نمیکنیم ونمی توانیم بگوییم که راست می گوید
آخرین اخبار