پیشرفت ساخت و ساز در مسکن ملی تفت

فرماندار تفت گفت: مرحله سفت‌کاری پروژه ۱۶۰ واحدی ملی مسکن در تفت به پایان رسیده و از ابتدای تیرماه نازک‌کاری این پروژه آغازشده است.

محمد دهشیری به اقدامات صورت گرفته برای شروع طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت اشاره کرد و گفت: محدوده ۴۳ هکتاری پیش‌بینی‌شده در مرحله رفع اشکالات طراحی اولیه از سوی مشاور قرار دارد و با توجه به محدودیت جغرافیایی شهر تفت، لازم است جانمایی و مکان‌یابی‌های جدید نیز برای سنوات آینده در دستور کار قرار گیرد.

محمد دهشیری، فرماندار شهرستان تفت‌ این مطالب را در جلسه شورای مسکن استان یزد بیان کرد.

فرماندار تفت گفت: برای ساخت مسکن فرهنگیان تفتی نیز طرح پیشنهادی از سوی مسکن و شهرسازی به کمیسیون ماده ۵ ارسال‌شده که نیاز است اداره کل آموزش‌وپرورش استان پیرامون این موضوع رایزنی لازم را انجام و در خصوص تغییر کاربری زمین مذکور اعلام موافقت نماید.

دهشیری به دو پروژه مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهر نیر اشاره کرد و گفت: از ۶ واحد اقدام ملی مسکن در شهر نیر سه واحد دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی است و سه متقاضی دیگر نیز پیگیری لازم برای ساخت واحد‌های خود را انجام نداده‌اند که در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان صورت گرفته است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر پیشنهاد شورای مسکن شهرستان تفت با توجه به مشکلات دو زمین پیشنهادی قبلی، الحاق ۵۰ هکتار اراضی جدید به محدوده شهر نیر است که امیدواریم مورد تصویب قرار گیرد.

فرماندار شهرستان تفت به اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ نیز اشاره کرد و گفت: برای تأمین زمین برای ساخت مسکن در این طرح محدوده ۱۲ هکتاری پیش‌بینی و برای الحاق به طرح هادی درخواست داده شده و مورد موافقت منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز قرارگرفته و هم‌اکنون در مرحله انتخاب مشاور به منظور طراحی است.

دهشیری در پایان پیگیری مسئولان استانی برای کاهش تعرفه خدمات نظام‌مهندسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را با توجه به افزایش سه برابری تعرفه نسبت به سال گذشته را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار