فرصت ۲ ماهه دادگستری گلستان به پیمانکار مرکز توانبخشی جانبازان برای تکمیل طرح

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان استان به پیمانکار و مجری آن دو ماه فرصت داده شد.

حیدر آسیابی گفت: دو روز پیش جمعی از جانبازان قطع نخاعی گلستان با حضور در دادگستری  خواستار  تعیین تکلیف تنها مرکز توانبخشی ویژه جانبازان در استان شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از بازدید از این طرح که ۹۰ درصد آن پیشرفت کرده است به پیمانکار و مجری طرح دوماه فرصت داده شد تا ۱۰ درصد باقیمانده ساختمان را تکمیل کنند.

او گفت: کلنگ ساخت این مرکز سال ۸۵ به زمین زده شد و تغییر چند باره مجری و پیمانکار طرح و کمبود بودجه موجب طولانی شدن ساخت این مرکز شده است.

آسیابی گفت: با تامین بودجه از سوی بنیاد شهید، پیمانکار مکلف شد تا آخر شهریور، ۱۰ درصد باقیمانده این طرح را تکمیل و برای تجهیز و راه اندازی در اختیار بنیاد شهید قرار دهد.

جانبازان گلستان از ۱۵ سال پیش تا کنون چشم انتظار تکمیل تنها مرکز توانبخشی ویژه جانبازان استان هستند و در این مدت برای دریافت خدمات توانبخشی مجبور به رفت و آمد به استان‌های مجاور بودند.

ساختمان مرکز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و در سه طبقه دارای استخر، کلاس‌های آموزشی، مرکز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات در حال ساخت است.

استان گلستان بیش از ۱۳ هزار جانباز و ایثارگر، یک هزار و ۱۷۸ آزاده و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار