قناعتی:

فرمانداری‌ها پذیرای تمام گروه‌های سیاسی باشند

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در تمام فرمانداری‌های استان به روی همه گروه‌ها و احزاب سیاسی شناسنامه دار باز و پذیرای آن‌ها باشند.

جواد قناعتی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خفر گفت: فرمانداری، ملجا تمام جوانان و اقشار مختلف مردم است و همه می‌توانند به آنجا مراجعه کنند.

او گفت: ما در بحث تامین امنیت و خدمت به مردم در خصوص زمینه گرایش و سلیقه افراد سوال نمی‌کنیم و خدمت به همه شهروندان با هر تفکر و نگاهی را وظیفه خود می‌دانیم.

تغییر مدیران در دولت‌ها امری طبیعی است

قناعتی، گردش نخبگان را از مولفه‌های اساسی جامعه سیاسی دانست و گفت: با رفتن یک دولت و آمدن دولت دیگر این اتفاقات روی می‌دهد و حتی زمانی که یک دولت در چهار سال دوم نیز مجددا توسط مردم انتخاب می‌شود باز هم این تغییر و تحولات را به عنوان یک امر طبیعی شاهد هستیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، به فرماندار جدید شهرستان خفر توصیه کرد که از تمام ظرفیت‌های شهرستان و نخبگان استفاده کرده و از مشورت بزرگان شهرستان خصوصا امام جمعه بهره ببرد.

قناعتی گفت: همچنین فرماندار نسبت به انتخاب و چیدمان تیم مدیریتی شهرستان به سرعت اقدام کرده و در این راه از نیرو‌های جوان، انقلابی و پرتوان استفاده کند.

او گفت: همه ما امانت دارانقلاب اسلامی هستیم و هزینه این انقلاب را مادران و پدران شهدا، فرزندان شهدا، همسران شهدا، اسرا، ایثارگران و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب داده‌اند و ما مسئولان وظیفه داریم که امانتداران خوب و شایسته‌ای باشیم.

در این آیین مجتبی پراکه به عنوان فرماندار جدید شهرستان خفر معرفی و از تلاش‌های فرهاد جهانخواه تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار