بازدید رئیس جمهور از طرح‌های توسعه‌ ای سروآباد

رئیس جمهور در سفر به سروآباد ضمن بازدید از کارخانه قارچ این شهرستان، کلنگ طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه را به زمین زد.

 

پیش بینی می‌شود این واحد صنعتی سالانه هفت هزار و ۷۰۰ تن در بخش صنایع تبدیلی، ۲۰ هزار تُن تولید خاک پوششی، ۳۵ هزار تُن تولید کمپوست قارچ خوراکی، ۵۰۰ تُن تولید بذر و ۱۳ هزار تُن کود گیاهی غنی شده را تولید و روانه بازار کند.

همچنین در این کارخانه قرار است ۱۶ سالن با ظرفیت پرورش ۲ هزار ۴۰۰ تُن قارچ و ظرفیت نگهداری محصولات با ۲ هزار تُن راه اندازی شود.

همچنین رئیس جمهور با حضور در میان مردم روستای قلعه جی با مردم این منطقه و خانواده شهدا دیدار  و گفت و گو کرد.

رئیس جمهور : دولت برای رفع بیکاری کردستان تلاش می کند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با قدردانی از استقبال بی نظیر مردم قلعه جی از خدمتگزار خود،گفت: مردم این منطقه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و از این نظام تا پای جان پاسداری می‌کنند.

او می گوید: وظیفه ما در رسیدگی به مردمی که خوب امتحان خود را پس داده اند و زیر بمباران و جنایت هولناک رژیم بعث عراق ایستادگی کرده اند سنگین‌تر است.

رئیسی از مقاومت جانانه مردم در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: باید قدردان مردم شریف جای جای کردستان به ویژه این منطقه باشیم.

رئیس جمهور در ادامه به مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات این استان بیکاری است که به مسئولین برای رفع آن تأکید داشتیم و باید در اولویت برنامه‌ها و رسیدگی‌های دولت باشد.

او در خصوص درخواست‌های مردمی از دولت هم گفت: به این درخواست‌ها و مطالبات در دولت حتما رسیدگی خواهد شد.

رئیس جمهور در پایان با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم مهمان نواز قلعه جی سروآباد گفت: امروز در جلسه شورای اداری مسائل و مشکلات این منطقه و مناطقی از این دست پیگیری و در اولویت قرار خواهد گرفت.

بازدید رئیس جمهور از طرح‌های توسعه‌ ای سروآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.