تحلیل از حافظان قرآن در جهرم

مدیرعامل موسسه قرآنی الهادی (ع) شهرستان جهرم از برگزاری هفتمین جشنواره تجلیل از ۷۰ حافظ کل قرآن کریم همزمان با سالروز میلاد امام هادی (ع) خبر داد.

محمد رضا قلیچ‌ خانی گفت:  مراسم  تجلیل از ۷۰ حافظ کل قرآن کریم و فارغ التحصیلان طرح ملی احسن الحدیث پنج شنبه، ۲۳ تیر ماه ساعت  ۳۰ و ۲۰ دقیقه، با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام حافظ کل قرآن محمد مهدی حقگویان، سخنرانی و مدیحه سرایی حجت الاسلام مهدوی ارفع و سید محسن بنی فاطمه در امامزاده حسین (ع) شهرستان  جهرم برگزار می شود.

او گفت: قبل  از شروع برگزاری مراسم، حافظان قرآن برای ادای احترام به مقام شهدا در گلزار شهدای رضوان حضور  می یابند و سپس با زیارت حرم امامزاده فضل بن موسی (ع) به صورت کاروان خودرویی در سطح شهر که با حضور دیگر قرآن پژوهان، خانواده آنان و عموم مردم است به طرف امامزاده حسین (ع) حرکت می کنند.

قلیچ خانی گفت: دارالتحفیظ الهادی (ع) از شروع فعالیت خود در سال ۹۲ تاکنون، ۲۷۰ نفر حافظ کل قرآن و بیش از سه هزار حافظ اجزاء تربیت کرده است و در ۲۳ استان کشور از جمله تهران، قم، اصفهان، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و برخی از کشورهای خارجی از جمله آلمان و ترکیه به صورت حضوری و مجازی قرآن‌پژوه دارد.

منبع: شبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار