تلاش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای کسب ۲ کرسی جهانی

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از تلاش برای کسب کرسی در ۲ کمیته فدراسیون جهانی خبر داد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو درباره وضعیت  قرارداد الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: قرارداد چیریچ در ابتدای سال میلادی جاری با ما تمام شد، اما با رایزنی که با این مربی داشتیم، به این توافق دست یافتیم تا در قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد. چیریچ برای مسابقات آسیایی به ایران می‌آید و یک قرارداد ۲ ماهه با او خواهیم بست تا هدایت تیم ما را در مسابقات قهرمانی آسیا به عهده داشته باشد. تمرکز ما روی قهرمانی آسیا است که در آن نتیجه خوبی بگیریم.

طبق برنامه قرار است مسابقات قهرمانی آسیا واترپلو  اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و چیریچ هدایت تیم ملی را در این مسابقات برعهده خواهد داشت.  

رضوانی درباره وضعیت پست‌های کمیته فنی واترپلو گفت:فدراسیون جهانی ۶ پست کمیته فنی شنا، شیرجه، واترپلو، سینکرونایز،‌های دایوینگ و آب‌های آزاد دارد که مهم‌ترین کمیته‌های آن است. ما برای کسب کرسی در ۲ کمیته فدراسیون جهانی ناامید نیستیم. همچنین حدود ۵ ماه دیگر مسابقات آب‌های آزاد در استرالیا برگزار می‌شود و قرار شده اعضای کمیته‌های دیگر در حاشیه آن مشخص شوند.

انتخابات سایر کمیته‌های فنی فدراسیون جهانی  آخر سال میلادی انجام می‌شود وفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای کسب کرسی  در چند کمیته فنی ثبت نام کرده است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار