افتتاح خانه سالمندان امام جواد در محلات

مجموعه نگهداری سالمندان در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان و مردم شهرستان محلات مجموعه نگهداری سالمندان امام جواد به همت موسسه خیریه حضرت رسول (ص) شهرستان محلات به بهره برداری رسید و از خانواده‌های خیرین کمک کار این مجموعه تجلیل شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع، با زیر بنای هزار و ۴۰۰ متر مربع با کلیه تجهیزات در دو طبقه و ظرفیت نگهداری از ۶۰ سالمند با ۳ هزار متر مربع فضای سبز مورد بهره برداری قرار گرفت.

زمین این مجموعه به همراه یک معدن سنگ از سوی خیر نیکوکار حاج محمد علی شهابی اهدا شده و بیش از ۲ میلیارد تومان هم از سوی توسط خیرین نیکوکار این شهرستان، به این مجموعه اهدا شده است.

در این مجموعه بیش ۶ میلیارد تومان از محل معدن و ۲ میلیارد تومان از کمک خیرین در مجموع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان جهت بهره برداری از فاز اول هزینه شده است.

رئیس اکبری رئیس هیئت مدیره خانه سالمندان محلات در حاشیه این افتتاحیه گفت: در حال حاضر مرحله این مجموعه به بهره برداری رسیده که سالمندان عزیز به زودی می‌توانند از این مجموعه استفاده نمایند و انشالله به زودی مراحل بعدی هم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سروش از اعضای هیئت مدیره هم گفت: با تلاش و همت نماینده مردم محلات و دوستان خیر و اعضای هیئت مدیره هم اکنون شاهد هستیم این مجموعه پس از چندین سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که از خیرین عزیز که کمک کرده‌اند همچنان درخواست داریم به کمک و یاری خود ادامه دهند.


حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی هم در این خصوص گفت: این مجموعه هم از نظر بنا و هم از نظر نوع خدماتی که به مراجعین ارائه خواهد کرد در کشور کم نظیر بلکه بی نظیر است.

حجت الاسلام سلیمی گفت: همه امکاناتی که یک سالمند نیاز دارد اعم از کاردرمانی، فیزیوتراپی، استخر، پزشک و محیط بسیار مفرح و شاد در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت، حتی برای نقل و انتقال سالمندان عزیز از سطح شهر و بازگشت تدابیری اندیشیده شده است.

به گفته نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی این سرویس دادن به افراد که از درب منزل تا مجموعه و خدماتی که اینجا ارائه میشود این فضا، فضای بسیار مناسبی می‌باشد و اگر نیاز به سرویس دهی اضافی و وی آی پی داشته باشند در فاز دوم تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سلیمی می‌گوید: نمونه این مجموعه را در بعضی از کشور‌های اروپایی دیده ام در سوئیس و در ژنو یک خانه سالمندان تقریباً شبیه اینجاست حتی اینجا از آن موارد نیز که رویت کردم مجهز‌تر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.