رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان:

۷۱ درصد اعتبارات نقدی عمرانی سفر رئیسی به سمنان تخصیص یافت

مالکی درباره آخرین وضعیت اختصاص اعتبارات سفر آبان ماه سال گذشته رئیس جمهور به سمنان گفت: ۷۱ درصد اعتبارات عمرانی نقدی سفر جذب شده است.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: در بخش‌های مختلف شامل کشاورزی، راه، بهداشت و … اعتبارات خوبی به استان سمنان راه پیدا کرده و مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال جذب آنها هستند.

وی می گوید امیدواریم با فرصتی که وجود دارد دستگاه‌های اجرایی بتوانند نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند تا در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گام‌های اساسی در استان برداریم که جذب اعتبارات در برخی دستگاه‌های استان به صورت ۱۰۰ درصدی بوده و در برخی دیگر خیر اما در مجموع باید گفت جذب اعتبارات خوبی در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان می گوید اعتبارات عمرانی که به استان در سفر رئیس جمهور تخصیص پیدا کرد ۸۷۷ میلیارد تومان بود که این اعتبارات به لحاظ صورت نقدی و تخصیص وضعیت خوبی را برای استان رقم زده است، سمنان در شاخص جذب اعتبارات عمرانی در سفرهای استانی رئیس جمهور در زمره سه استان برتر محسوب می‌شود.

مالکی گفت: دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده‌اند که تاکنون ۷۱ درصد اعتبارات نقدی عمرانی سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص یافته است، برخی ادارات تخصیص را به وزارتخانه داشتند و از آن طریق اعتبارات را جذب خواهند کرد.

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای خوبی نیز بین دستگاه‌های اجرایی طی سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت که تاکید ما به دستگاه‌های اجرایی حتماً جذب اعتبارات و صرف آنها برای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی است همچنین رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی که دولت در نظر گرفته می‌بایست دیگر اولویت دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان  می گوید اشتغال و بخش‌های دانش بنیان دیگر اولویت‌های ما در مقوله تخصیص اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی با وقتی که برای اعتبارات می‌گذارند و برنامه‌ریزی که صورت می‌دهند، در زمینه جذب اعتبارات موفق تر عمل کنند تا با تخصیص اعتبارات بتوانیم طرح‌های خوبی را در زمینه توسعه استان اجرایی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار