برگزاری همایش عفاف و حجاب در شیراز

بانوان شیرازی به مناسبت هفته عفاف و حجاب، گردهمایی و پیاده روی کردند.

اجتماع بانوان شیراز به مناسبت روز عفاف و حجاب در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

قرائت عهدنامه و برپایی آیین گلاب شویی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از برنامه های این اجتماع است.

همچنین جمعی از بانوان از دو مسیر معالی آباد و بولوار شاهد به سمت پیاده‌راه سلامت مراسم شادپیمایی برگزار کردند.

افسانه خواست‌خدایی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این تجمع، بر ضرورت تداوم اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب در طول سال تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های عفاف و حجاب در طول سال برگزار شود نه تنها در یک مقطع زمانی خاص.

او گفت: مسئولان در همه دستگاه‌ها باید از موضوع عفاف و حجاب حمایت همه جانبه داشته باشند و تک تک ما به عنوان مسئول باید خود را شرعاً موظف بدانیم و متولی حوزه عفاف و حجاب بدانیم چراکه این مسئله یک مطالبه مردمی است که حضور مردم در گردهمایی‌های عفاف و حجاب این مسئله را اثبات کرد.

خواست‌خدایی گفت: اجتماع خانوادگی «بانوان زهرایی» به مناسبت روز عفاف و حجاب و در هفته عفاف و حجاب با حضور چشمگیر بانوان و نهاد‌های مردمی برگزار شد.

او گفت: شاهد حضور چشمگیر مردم بودیم، این یک مطالبه مردمی بود که بانوان عفیف این شهر، یک صدا درکنار هم قرار بگیرند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری حوزه علمیه بانوان برنامه کارگاه یک روزه آموزش مبلغان حوزه عفاف و حجاب را تحت عنوان همایش «رویش» را برگزار کرد.

او گفت: این همایش، آموزش ۲۰۰ مبلغ در حوزه‌های علمیه بانوان بالای سطح سه حوزوی بود که با حضور بانوان حوزه علمیه و بانوان فعال شهرداری این آموزش صورت گرفت و از توانمندی این بانوان در مجموعه خدمات شهر و حوزه‌های آموزش فرهنگی شهرداری شیراز استفاده خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری اینکه در هفته عفاف و حجاب کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز چندین برنامه را تدارک دیده است که امروز اولین روز آن بود، گفت: در هفته جاری کارگاه آموزش هویت‌بخشی به دختران ۹ تا ۱۵ سال را برگزار خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار