رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور :

هرکس دلش برای خدمت به مردم بتپد بسیجی است/تامین آب شرب ۷ هزار و ۱۳۸ روستای کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و دلش برای خدمت به مردم بتپد از نگاه ما بسیجی است.

سردار زهرایی در نشست صمیمی با سرگروه‌های جهادی استان گلستان گفت:ما به عنوان نسل آخرالزمانی موظفیم اشتباهات نسل‌های پیشین نسبت به امام معصوم و نائب آن را تکرار نکنیم و مطیع محض اوامر، ولی مسلمین باشیم .

او گفت:بی تفاوت بودن نسبت به وظیفه خود در قبال امام جامعه منجر آن میشود که کسی مثل اباعبدالله (ع) با آن وضعیت به شهادت برسد پس واقعه عاشورا را بی تفاوت‌ها رقم زده اند و حرکت جهادی به معنای بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل جامعه است.

سردار زهرایی گفت:خط مشی بسیج، مراحل ۵ گانه تمدن سازی نوین اسلامی است و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی، بسیج نقش بی بدیلی در شکل گیری دولت اسلامی دارد .

او گفت:بسیج هم به لحاظ عمق وجودی و هم به لحاظ مردمی بودن، بی بدیل و بی نظیر‌ترین نهاد ایران اسلامی است و ما معتقدیم در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و دلش برای خدمت به مردم بتپد از نگاه ما بسیجی است و ما بسیجِ همه مردم هستیم چراکه خود را پاره تن مردم می دانیم.

او گفت:در راستای اقتصاد مقاومتی برای احیای هزار واحد صنایع خرد و کوچک با دولت تفاهم نامه امضاء شده است تا با اعتبار هزار میلیارد تومان این واحد‌ها احیاء شوند.

سردار زهرایی گفت : راه اندازی ۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه در کشور هم تفاهم نامه دیگری است که با دولت امضاء کردیم و بر اساس این تفاهم نامه هر صندوق ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرد.

سردار زهرایی می گوید: قرارگاه محرومیت زدایی سازندگی در راستای تعامل ما با دولت است و در این راه کمک کننده هستیم.

او گفت: تامین آب شرب ۷ هزار و ۱۳۸ روستای کشور با اعتبار سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان، تامین آب کشاورزی با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار، ساخت ۴۰ هزار مسکن محرومین در روستا‌های کشور، تامین ۵۰ هزار پنل خورشیدی و احداث جاده‌های بین مزارع بخشی از فعالیت‌های ما در این راستا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین انسجام و وحدت را مهمترین مقوله در گام دوم انقلاب بیان کرد و افزود: وظیفه ما این است که حوزه بسیج را تقویت کنیم.

او گفت: ما به عنوان امت امام زمانی نباید اشتباهات گذشتگان را در مسیر ولایت دوباره تکرار کنیم، بلکه باید درست عمل کنیم تا ولایت تنها نماند.

سردار زهرایی با اشاره به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج گفت: نظام ما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید ۵ گام بردارد و دولت سازی اسلامی، جامعه سازی اسلامی و تمدن نوین اسلامی از جمله این گام هاست.

او همچنین با اشاره به گسترش گروه‌های جهادی در کشور گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید در کشور ثبت شده که این به برکت خون شهید سلیمانی است.

او گفت : وظیفه ما در این حوزه این است که بسیج را به عنوان شجره طیبه تقویت کنیم تا دولت سازی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.