تکذیب سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس آبادان

فرمانده انتظامی استان خوزستان سرقت مسلحانه دیروز از مسافران اتوبوس مسافربری آبادان - اصفهان را تکذیب کرد.

سردار سید محمد صالحی ، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : دیروز در فضای مجازی کلیپی با عنوان سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس آبادان-اصفهان منتشر شد که ارتباطی به آن تاریخ نداشت.

به گفته او برخی افراد با هدف تشویش اذهان عمومی و ترویج نا امنی در سطح استان اقدام به انتشار این کلیپ کرده بودند در صورتی که ماجرا مربوط به ماه قبل بود.

این مسئول گفت : این کلیپ پس از انتشار توسط یکی از مسافران اتوبوس در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی به دستگیری ۲ نفر از سارقان ختم شد و نفر سوم نیز در درگیری با کاراگاهان پلیس آگاهی به ضرب گلوله مجروح و در حال حاضر تحت درمان می باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد که تجهیزات به کار رفته در سرقت از جمله یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی‌سیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو ، پلاک های جعلی بکار رفته در سرقت کشف شد.

سردار صالحی گفت : در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سارقان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه و زورگیری بودند که به تازگی از زندان آزاد و دوباره ارتکاب این اعمال مجرمانه را از سر گرفتند.

او گفت : پلیس فتا با کسانی که با انتشار اخبار کذب و جعلی در فضای مجازی موجبات تشویش اذهان عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه را فراهم کنند، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
به گفته او برخی افراد با هدف تشویش اذهان عمومی و ترویج نا امنی در سطح استان اقدام به انتشار این کلیپ کرده بودند در صورتی که ماجرا مربوط به ماه قبل بود
فرمانده انتظامی استان خوزستان آخر ممتوجه نشدیم تشویش اذهان عموی و ترویج نا امنی می باشد یا این ماچرا مربوط به ماه قبل است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
من که خسته شدم .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۳ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بله زندان براشون هتل هست. با زور و گردن کلفتی هم رضایت میگیرند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بلاخره کذب نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۵ تير ۱۴۰۱
با توجه به اینکه سارقین سوابق متعدد دارن و سرقت مسلحانه انجام دادن و از لباس پلیس پلیس سو استفاده کردن باید در میدان شهر اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۵ تير ۱۴۰۱
بله مردم هر حرفی بزنند که نشان بی لیاقتی مسئولان باشد تشویش اذهان عمومی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ تير ۱۴۰۱
عجب اول تکذیب
بعد اعلام میکنند گرفتیمشون