رسانه‌های معاند به دنبال دوقطبی حجاب

رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان با تکنیک‌های خبری قصد دارند کاربران را نسبت به تلقین، تحریک‌پذیر کنند.

سینا قربانی استراتژیست حوزه فرهنگ و رسانه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموریت این روز‌های رسانه‌های ضدایرانی تمرکز بر روی دوقطبی حجاب است.

اوافزود: رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی با تکیه بر تکنیک‌های خبری می‌خواهند بخشی از جامعه بانوان ایرانی را نسبت به تلقین، تحریک‌پذیر کنند تا در نتیجه زنان ایرانی را برای یک هنجارشکنی گسترده وارد خیابان‌ها کنند.

به گفته این کارشناس رسانه در چنین شرایطی مدیران میانی کشور باید هر چه سریع‌تر به توانمندی مواجهه منطقی با رسانه‌های نوین دست‌یابند تا بتوانند در بحران‌های پیش‌روی جامعه که منشا آن رسانه‌های اجتماعی است، عملکردی هوشمندانه و فعال داشته باشند.

او گفت: توانمند‌سازی مدیران میانی و تلاش برای افزایش تاب‌آوری اجتماعی یک مدل قطعی است و نه یک توضیح پیشنهادی.

سینا قربانی افزود: دو قطبی‌های مخرب، خطری بزرگ در جامعه است و فرقی نمی‌کند این دو قطبی‌سازی در حوزه سیاسی ظهور و بروز پیدا کند یا در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و رفتاری

این استراتژیست حوزه رسانه افزود:به جز ده‌ها هزار صفحات در رسانه‌های اجتماعی بیش از ۲۴۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی خارجی فارسی‌زبان به صورت ۲۴ ساعته در حال تبلیغ بر علیه جمهوری اسلامی هستند و ماموریت آنان امیدزدایی و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ایران است.

او گفت: بیش از ۲۴۰ شبکه ضد ایرانی تمرکز برنامه سازی خود را با تکیه بر تکنیک‌های تولید محتوا به سمت دوقطبی‌سازی حجاب در ایران برده اند تا بتوانند بانوان ایرانی را نسبت به تلقین کشف حجاب تحریک پذیر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار