سرپرست فدراسیون وزنه برداری:

تیم یکدست و قدر می خواهیم نه تک ستاره/ بانوان به اندازه مردان توانمندند

انوشیروانی گفت: هدف ما ایجاد تیم قدرتمند و یکدست است و دنبال پرورش تک ستاره نیستیم.

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در جمع ملی‌پوشان وزنه‌برداری بانوان گفت: در همین مدت کوتاه تلاش کردیم یک شرایط  حداقلی مطلوب را برای اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان فراهم کنیم. قطعا کم و کاستی‌هایی هست اما رفته رفته سعی خواهیم کرد شرایط ایده‌آلی برای پیشرفت بانوان وزنه‌بردار مهیا شود.

انوشیروانی ادامه داد:  ما برای زحماتی که می‌کشید ارزش قائل هستیم. انتظار هم داریم اگر مشکلی در کار هست بدون تعارف با ما در میان بگذارید تا آنها را مرتفع کنیم.  باور من این است که بانوان ما به لحاظ پتانسیل چیزی کم از آقایان ندارند و اگر همه چیز مهیا باشد در آینده‌‌ای نزدیک می‌توانند پابه‌پای آنها در میادین بین‌المللی مدال کسب کنند. 

انوشیراونی انتظارها را از بانوان بالا دانست و گفت: ما در وزنه‌برداری بانوان به دنبال ساختن تک ستاره‌ها و دستیابی به تک مدال‌ها نیستیم.  ما به دنبال ساختن  یک تیم یکدست و پرقدرت در وزنه‌برداری بانوان هستیم.

انوشیروانی گفت: در همین مدت کوتاه مکاتبی صورت گرفته که یک مربی با کارنامه و رزومه‌‌دار خوب خارجی را بیاوریم برای تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، کما اینکه در کنار آن به دنبال ظرفیت‌سازی داخلی هم هستیم و از ظرفیت و توانایی مربیان  طراز اول کشورمان نهایت بهره را خواهیم برد.

انوشیروانی در مورد برگزاری لیگ بانوان گفت: در تلاش هستیم برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری بانوان در رده سنی بزرگسالان راه اندازی شود.

وی در خصوص حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد: برای اعزام بانوان به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هیچ محدودیتی نداریم. امکان دارد با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کنیم، امکان هم دارد هیچ کس اعزام نشود! این بستگی به همت و تلاش شما دارد.

او گفت: اردوی بانوان به صورت مستمر تا رقابت‌های جهانی کلمبیا ادامه خواهد شد. بعد از آن هم مسابقات قهرمانی کشور را داریم و بعد از یک فرصت ریکاوری کوتاه، آماده می‌شویم برای اردوهای مستمر و مسابقات مهم سال آینده. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار