۴۱ درصد منابع مردمی از طریق مراکز نیکوکاری تأمین شده است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بهره‌گیری از توان مردم برای ارائه خدمات مؤثر درحوزه توانمندسازی جامعه هدف ازاقدامات مهم این نهاددراین بخش است.

صالحی گفت: بهره‌گیری از توان مردم برای ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش در حوزه توانمندسازی جامعه هدف از راهبرد‌ها و برنامه‌های مهم کمیته امداد بوده و با همین نگاه توسعه مداخلات مردمی و هدایت صحیح ظرفیت‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.

او می گوید: در سال گذشته ۴۱ درصد منابع مردمی برای خدمت رسانی به اقشار نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مراکز نیکوکاری مصداق عملی توسعه بعد مردمی در حوزه توسعه و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه با محوریت و مدیریت مردمی بوده و با همین رویکرد ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در استان زنجان در حال ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه هستند.

صالحی می گوید: ارتباط موثر با خیران و هم افزایی برای استفاده از توان آن ها در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به عنوان یکی از رویکرد‌های مهم مراکز نیکوکاری بوده و در تمامی فعالیت‌ها مد نظر باشد.

او گفت: ساماندهی و هدایت صحیح و هدفمند کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری می‌تواند خدمات کیفی با رویکرد توانمند سازی مددجویان را تقویت کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می گوید: مزیت اصلی مراکز نیکوکاری در مردمی بودن این مراکز است که توسط مردم مدیریت و خدمت رسانی می‌کند و ورود مراکز نیکوکاری به حوزه توانمند سازی اقشار نیازمند می‌تواند در سرعت بخشی به برنامه‌های هدف گذاری شده در این بخش راهگشا و تسهیل گر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.