تشکیل کمیته نظارت بر واحد‌های تولیدی خراسان جنوبی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از تشکیل کمیته نظارت بر واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری استان با هدف جلوگیری از انحراف آن‌ها خبر داد.

اشرفی در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی گفت: در کنار کار‌های خوبی که برای سرمایه گذاری در استان انجام شده بعضی از افراد با گذشت چند سال از گرفتن زمین و تسهیلات، هنوز هیچ اقدامی انجام نداده اند.

او افزود: ۴۱ نفر از کسانی که برای تولید برق خورشیدی در استان زمین دریافت کرده اند با بلوکه کردن اراضی مربوط هیچ کاری تا کنون انجام نداده اند لذا باید اهلیت سنجی شود تا حق کسانی که کار می‌کنند، ضایع نشود.

اشرفی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از انحراف در واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری که زمین و تسهیلات گرفته اند، کمیته پایش و نظارت بر واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری تشکیل شده و منابع طبیعی بدون هیچ گونه اغماضی باید با این افراد برخورد کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در خصوص اعتراض مطرح شده در زمینه چگونگی فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان هم گفت: از آن جایی که دیوان عدالت اداری شکایت کسبه دماوند در این باره را رد کرده و فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای براساس مصوبه مجلس انجام می‌شود، باید طی مکاتبه‌ای با نمایندگان اصلاح مصوبه مجلس را در این باره خواستار شویم.

او اظهار کرد: برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم درمنطقه ویژه اقتصادی و صنوف آلاینده مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل اعتبارات تملک، مبلغی برای انجام این کار کنار بگذارد.

اشرفی ادامه داد: از آن جایی که یکی از مشکلات اصلی برای ایجاد زیرساخت‌های آب، گاز و راه دسترسی، مورد نیاز صنوف آلاینده، مشکل تملک اراضی برای عبور تأسیسات مورد نیاز است، لذا جلسه‌ای به منظور ارائه راهکار برای حل این معضل با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار