نایب رئیس مجلس :

سهمیه گردشگری آرد مجددا برقرار می شود

نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به وجود مشکلاتی در خرید نان و تشکیل صف‌های طولانی به‌علت حذف سهمیه گردشگری آرد، مجددا این سهمیه برقرار می شود.

علی نیکزاد گفت: با توجه به وجود مشکلاتی در خرید نان و تشکیل صف‌های طولانی که به‌علت حذف سهمیه گردشگری آرد بود، مطابق گفت‌وگو با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد ۵۰۰ تن سهمیه آرد تیرماه و حداکثر تا سقف ۲۰۰۰ تن نیز سهمیه ماه‌های مرداد و شهریور افزایش یافته و سهمیه گردشگری آرد مجددا برقرار شود که از مسؤلان استانی انتظار داریم در این زمینه نظارت‌های لازم را داشته باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید: رعایت موضوع مربوط به حفظ میراث فرهنگی در محل احداث این کارخانه که کاملا دولتی بوده و منفعت شخصی مطرح نیست، کاملا مورد تأکید و دارای اهمیت است و به همین منظور ۹۷۰ میلیون تومان اعتبار برای کاوش و مطالعه در محل مذکور به پژوهشکده میراث فرهنگی اختصاص یافته است. 

نیکزاد همچنین با اشاره به نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره )گفت:در این نشست مقرر شد با توجه به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها برای کشت گندم، جو، نخود، عدس، کلزا و گیاهان دارویی، به هر مقدار که این طرح در دیمزارهای استان اردبیل علاوه بر سهمیه ۲۹۰ هزار هکتاری اجرا شود، از سوی ستاد اجرایی مورد پشتیبانی قرار گرفته و یارانه پرداخت شود.

به گفته او: با توجه به وجود معادن سنگ آهن در استان اردبیل و همچنین نیاز به آهن اسفنجی در استان، کارخانه تولید یک میلیون تنی آهن اسفنجی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی احداث می‌شود و با اخذ دستور از وزیر صمت، سنگ آهن معادن استان در این کارخانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.