حیدر پور: انحلال باشگاه شهر خودرو گزینه آخر ما است

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: اگر مجبور شویم روی به گزینه آخر خود یعنی انحلال باشگاه می‌آوریم.

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت مالکیت باشگاه گفت: گزینه اول ما حمایت مسئولان استانی از تیم شهرشان بود که هیچ کس جواب نداد.   جذب حامی مالی هم گزینه بعدی بود که  به نتیجه نرسیدیم. انتقال مالکیت باشگاه گزینه سوم است، اگر در این باره هم به نتیجه نرسیم، انحلال باشگاه شهر خودرو گزینه آخر است و  اگر مجبور شویم تصمیمی می گیریم که به ضرر فوتبال مشهد است.

تیم فوتبال شهر خودرو با  کسب  ۱۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی همراه با تیم فجر شهید سپاسی به لیگ دسته یک سقوط کرد. 

حیدرپور گفت: مذاکرات با یکی، ۲ گزینه برای فروش امتیاز باشگاه شهر خودرو صورت گرفته و با یکی از شرکت‌ها به توافقات اولیه دست یافتیم و اگر شرایط مهیا باشد انتقال مالکیت صورت می‌گیرد.  

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: اصولی، رئیس هیئت فوتبال مشهد سرگرم مصاحبه در مورد وضعیت  اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال است و به کار‌های دیگر خود از جمله فوتسال می‌پردازد و وقت نمی‌کند که به تیم شهرش بپردازد. او فقط با سازمان لیگ مکاتبه می‌کند تا ببیند که تیم شهر خودرو  چقدر بدهکار است.  

حیدرپور درباره  پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس گفت: ما  طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که با باشگاه پرسپولیس توافق کردیم و پنجره نقل و انتقالاتی  این باشگاه هم باز شد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار