سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زرندیه:

نوسانات قیمت بازار عمده‌ترین چالش حوزه سیمان است

زاهدی وفا در بازدید از کارخانه سیمان زرندیه گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌های تولیدی سیمان را تنظیم کنیم.

زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به ساوه و زرندیه و بازدید از چند کارخانه از جمله کارخانه سیمان زرندیه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کارخانجات سیمان گفت: نوسانات قیمت بازار عمده‌ترین چالش در این حوزه است که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌های تولیدی را تنظیم کنیم.

زاهدی وفا گفت: کارخانه سیمان زرندیه جزو کارخانه‌هایی است که فناوری خوب و به روزی دارد که نزدیک به ظرفیت اسمی خود در حال تولید است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: در این شرکت انواع سیمان خاکستری و سفید تولید می‌شود و با طرحی که این شرکت در دست دارد قرار است توان تولید آن به ظرفیت اسمی برسد و هم نوع جدیدی از سیمان را به مرحله تولید برساند.

زاهدی وفا معققد است کارخانه سیمان دسترسی خوبی به معادن دارد و امیدوار است بتوان با بهره‌گیری از این ظرفیت هزینه‌های تمام شده را کاهش و بازار صادراتی خوبی در زمینه سیمان داشت.

حمایت از  کارخانجات دارویی دانش بنیان در دستور کار قرار دارد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از شرکت دارویی ساوه هم گفت: کارخانجات دارویی دانش بنیان نقش مهمی در تامین نیاز داخل و تولید دارو‌های استراتژیک دارند که حمایت از این کارخانجات در دستور کار قرار دارد.

اوبا تاکید بر لزوم خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های خوب صنعتی در کشور است که شبکه تامین و تولید قابل قبولی را در خود جای داده و صنایع استراتژیکی در آن مستقر هستند که حلقه صنعت در کشور را تکمیل می‌کنند.

زاهدی وفا با ابراز بی اطلاعی از تشکیل نشدند شورا‌های اسلامی کار در واحد‌های صنعتی در خصوص مطالبات کارگران گفت: بهره وری، دستمزد و خدمات بازنشستگی از مهمترین نیاز این قشر است که برنامه‌های مورد نظر در این خصوص بزودی اعلام خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به ساوه در جریان حضور رییس جمهور و هیئت دولت در استان مرکزی علاوه بر بازدید از چند کارخانه صنعتی، از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در دست ساخت ساوه هم بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.