گازرسانی به ۴۰ واحد صنعتی در البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: در سه ماهه نخست سال جاری به ۴۰ واحد صنعتی خرد و عمده در استان البرز گازرسانی شده است.

آقای غفاریان گفت: با جای دادن صنایع متفاوت جزء و کل کشور در خود جایگاه ویژه‌ای را در این زمینه به خود اختصاص داده است و شرکت گاز در این استان اهتمام دارد تا با گازرسانی به این صنایع در سالی که با عنوان «تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین» نامگذاری شده است نقش خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد.

او می گوید: با این حال این شرکت از ارائه خدمات به صنایع خرد و کلان در این استان غفلت نکرده و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد سال جاری به ۳۱۳ واحد صنعتی بزرگ و کوچک گازرسانی کرده است، که این تعداد در سال گذشته ۲۷۳ صنایع جزء و عمده بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: با توجه به استراتژی کلان نظام برای اشتغال زایی در بخش‌های مختلف که این هدف در شعار‌های سال که توسط مقام عظمای ولایت انتخاب شده متبلور است و حضور صنایع ملی در این استان این شرکت تمام تسهیلات لازم را برای ارائه خدمات لازم به این صنایع را فراهم کرده و همه صنعتگران برای رفع معضلات احتمالی می‌توانند روز‌های سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ با گرفتن وقت قبلی با اینجانب دیدار داشته باشند.

غفاریان گفت: ۴ هزار و ۵۸۴ صنایع جزء و عمده استان البرز از ابتدای عملیات گازرسانی تا پایان اسفند ۱۴۰۰ گاز دار شده اند که این رقم تا پایان خرداد امسال به ۴ هزار و ۶۲۴ رسیده است. 

برچسب ها: گاز رسانی ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.