چمران:

تغییر ساعت کارى تاثیرى بر کاهش ترافیک ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر در هشتاد و نهمین جلسه علنى شورا اظهار کرد: باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد، شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی‌دهد بلکه در خصوص انتصابات بررسی و سبک، سنگین شده و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

وی افزود: مقرر شده بود که اتوبوس‌های جدید شهریور وارد ناوگان شود اما انجام نشد و اعلام شد که اتوبوس‌های جدید، مهر وارد ناوگان خواهد شد.

چمران یادآوری کرد: روز‌های اول مهر ترافیک سنگینی را شاهد خواهیم بود، پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت همچنین تغییر ساعت کاری کارمندان بر ترافیک فشرده تهران چندان تاثیری نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
خداوند متعال رفتگان عزیز شما بیامرزد که این دانشمندان تازه به دوران رسیده را آگاه کردید. سالهاست در روزهای ابتدایی مهر ترافیک سنگین است و این مسئله ربطی به ساعت کار ادارات ندارد از شما تقاضامندیم دانشمندان استانداری را آگاه کنید به ساعت کاری ادرات دست نزنند تا مردم بتوانند به کارشان برسند. خیر دنیا و آخرت نصیبتان الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
فقط خودروها و آپارتمانها به شهرها اضافه می شود. از توسعه حیابانها، افزایش پمپ بنزین و تعمیر گاهها و سایر خدمات مورد این مردم و ماشین های رو به افزایش خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
یکی به ایشون بگویید که شما بیش از 30 ساله که سرکارید و هیچ موفقیت و یا طرح سازنده ای نداشتید . پس با احترام بازنشست شوید تا شاید یک کار بلد و آگاه به امور جای شما رو بگیرد.
آخرین اخبار