بازگشایی محور قلعه گنج ـ رمشک / مونسون به راه های جنوب کرمان خسارت زد

مدیرکل راهداری و حمل و‌ نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: محور قلعه گنج ـ رمشک که بر اثر طغیان رودخانه از دیشب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

مجتبی محمودی گفت: طغیان رودخانه‌ها که دیشب رخ داد، باعث مسدود شدن محور قلعه گنج به رمشک شد؛ اما ظهر امروز به همت نیرو‌های راهداری این محور باز شد و تردد در آن جریان دارد.

او می گوید: در حال حاضر آمار قطعی راه‌های روستایی جنوب کرمان همان ۲۰ راه روستایی است که با توجه به بارش‌های پیش رو و سیلابی شدن رودخانه‌ها در صورت بازگشایی در کمتر از چند ساعت مجددا این مسیر‌ها مسدود خواهد شد؛ بنابراین با عبور این سامانه کار عملیات بازگشایی محور‌ها به سرعت با تجهیزات موجود انجام خواهد شد.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در حال حاضر آسیب یک محور شریانی اصلی به طول ۳۰ کیلومتر، آسیب محور‌های غیر شریانی به میزان ۳۵ کیلومتر و ریزش برداری بیش از هزار متر مکعب محورها از عمده موارد حادث شده در مناطق تحت تاثیر بارش ها در  جنوب کرمان است.

او می گوید: از عصر امروز احتمال بارش باران بیشتری در حوزه راه‌های جنوب کرمان پبش بینی شده که در حال حاضر، ۱۱۰ نفر نیروی راهدار در منطقه به صورت آماده باش در حال گشت زنی راهداری هستند تا در زمان نیاز در خدمت اقدامات راهداری قرار گیرند.

به گفته محمودی با توجه به افزایش میزان بارندگی‌ها در جنوب کرمان در ساعات آینده مردم و رانندگان در محور‌ها با راهداران و گشت‌های راهداری همکاری و در صورت اعلام هر گونه محدودیت‌های ترددی در جاده‌ها به توصیه راهدران مستقر در محل توجه کنند.

او می گوید: همچنان شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان پاسخگوی سوالات و راهنمایی مردم و مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار