آماده باش کامل نیرو‌های شهرداری زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از آماده باش کامل نیرو‌های شهرداری زرند خبر داد.

 محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری  زرند گفت: باتوجه به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران کلیه نیرو‌های خدماتی، آتش نشانی و همچنین واحد‌های خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در محل‌های از قبل پیش بینی شده به همراه تجهیزات و امکانات مستقر خواهند شد.

ضیاءالدینی می‌گوید: با توجه به اینکه تمامی تمهیدات لازم در خصوص سیلاب‌های احتمالی اندیشیده شده است نیرو‌های ارزیاب این شهرداری تمامی مناطق آبگیر را شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز را در دستور کار خود قرار داده اند.

معاون خدمات شهری از تعطیلی حفاری‌های فاضلاب شهری خبرداد وگفت : با هماهنگی‌های بعمل آمده تمام تجهیزات راهسازی و دپوی‌های شن این اداره به همکاری شهرداری خواهند آمد تا مشکلات را برطرف کنند.

او از آماده سازی کلیه موتور‌های آبکشی، ماشین آلات، تانکر‌های ابکش، بیل مکانیکی، لودر خبر داد و گفت: از صبح امروز کامیون‌های این شهرداری اقدام به تخلیه شن در محل‌های از پیش تعیین شده کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرنداز شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگی حاد با مرکز پیام این شهرداری به شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ تماس حاصل کنند.

برای مقابله با جاری شدن روان آب و آب‌گرفتگی در سطح شهر تمام نیرو‌های شهرداری و تجهیزاتی همچون ماشین‌آلات مکانیزه سنگین و سبک از فردا چهارشنبه پنجم مردادماه تا جمعه هفتم مردادماه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

برچسب ها: آبگرفتگی ، حادثه خیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار