سپاه ولیعصر خوزستان در حوزه خدمت رسانی پیشتاز است

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه ولیعصر خوزستان در حوزه خدمت رسانی در استان پیشتاز است و تلاش ما در بخش محرومیت زدایی، آبرسانی،   ساخت منزل برای محرومان و دیگر موضوعات در حوزه خدمت رسانی  ادامه دارد.

سردار حسن شاهوار پور ضمن تبریک کسب رتبه برتر جشنواره کشوری مالک اشتر توسط سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مردم استان خوزستان گفت:جشنواره مالک اشتر هرساله برقرا است و ان شاءالله  با همکاری همه عوامل تلاش می‌کنیم امسال نیز جزو رتبه‌های اول قرار بگیریم.

 فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: مجموعه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در بیش از ۸ منطقه مشغول آبرسانی  به مناطق دچار تنش  آبی هستند که بخش‌هایی در تاین مناطق  رو به اتمام و بخش‌هایی نیز در حال کار هستند.

سردار شاهوار پور گفت: در منطقه محروم اندیکا همچنان ساخت منازل ادامه دارد و در دیگر مناطق نیز با توافق‌های انجام شده با کمیته امداد و بقیه دستگاه‌ها و تلاش گروه‌های جهادی خدمات در زمینه محرومیت زدایی تداوم دارد و این تلاش‌ها با کمک دولت و مردم روز به روز مضاعف می‌شود.

 بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با توجه به تلاش‌هایی که انجام گرفته موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.