جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش (+۱۶)

خسرو زندی ابتدا منکر وابستگی خود به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود، ولی وقتی با شواهد موجود روبرو شد، ناچار لب به اعتراف گشود و به دفن کردن ۲ تن از قربانیان سازمان اقرار کرد.

به مناسبت سالروز تجاوز منافقین به خاک ایران و شکست مفتضحانه آنان در برابر رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، اعترافات برخی اعضای این سازمان درباره جنایت‌ها و رفتار‌های ضد بشریشان در ابتدای انقلاب علیه تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی که در بند شکنجه آنان قرار گرفتند، بخش دوم آن منتشر می‌شود:

اعترافات مهران اصدقی

در حمام، من و مسعود قربانی، نزد محسن میرجلیلی که روی صندلی بسته‌شده بود، رفتیم. مسعود قربانی خطاب به محسن گفت: شنیده‌ام تو اطلاعات نمی‌دهی، میدانی ما با دشمنان چه طور رفتار می‌کنیم؟ اگر اطلاعات ندهی، تو را می‌پزیم.

سپس به من گفت، اتو را بیاور. من اتو را آوردم. مسعود اتو را به برق زد و اتو را در حالی که چراغش روشن شده بود و داغ می‌شد، از فاصله بین تکیه‌گاه صندلی و محل نشستن آن، به کمر محسن نزدیک کرد؛ طوری که او احساس می‌کرد که اتو داغ است و فقط به من خیره شده بود و هیچ حرفی نمی‌زد، مسعود قربانی مجدداً سؤال کرد که حرف می‌زنی یا نه؟ که به دنبال این حرف، ناگهان اتو را به کمر محسن میر جلیلی چسباند که محسن از شدت درد با حالت عجیبی دهانش را باز کرد، سپس از هوش رفت.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش

بوی سوختگی داخل حمام پیچیده بود، من خیلی ترسیده بودم، خود مسعود قربانی هم ترسیده بود، ولی سعی می‌کرد که خودش را خیلی مسلط به کاری که انجام می‌دهد، نشان دهد. سپس مسعود قربانی به محمدرضا گفت، آب سرد رویش بریز تا به هوش بیاید.

من از حمام بیرون رفتم و وارد اتاقی که جواد محمدی و مصطفی معدن پیشه در آن بودند؛ شدم. جواد خطاب به طالب می‌گفت، تو زندگی‌ات و نجاتت دست خودت است؛ یا باید اطلاعات بدهی یا پوستت را می‌کنم. سپس به مصطفی گفت برو چاقو بیاور.

مصطفی چاقو را آورد و به جواد داد. جواد ۲ بار چاقو را روی بازوی طالب کشید که خون نیامد، بار سوم چاقو را محکم کشید که بازوی طالب را برید. ناگهان طالب براثر درد شدید تکان خورد و خون از بازویش جاری شد، می‌خواست حرف بزند که جواد گفت خفه شو! دوباره می‌خواست حرفی بزند، جواد گفت خفه شو! و با مشت توی دهان طالب کوبید، طوری که دندانش شکست و دهانش خونی شد.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش
شهید محسن میرجلیلی

باز که می‌خواست حرفی بزند، جواد گفت، الآن حالیت می‌کنم و سپس میله‌ای سربی برداشت و به دهان و چانه و فک و دندان‌های او زد که وقتی طالب دهانش را باز کرد، دندان‌های شکسته‌اش به همراه خون و آب دهان، روی شلوارش ریخت. مصطفی نیز با میله سربی دیگر که در دستش بود، به جا‌های مختلف بدن طالب می‌زد و این ضربات آن قدر محکم بود که طالب از ناحیه دنده‌هایش، احساس درد شدیدی می‌کرد.

سپس به حمام برگشتم، دیدم که محسن به هوش آمده است. مسعود قربانی گفت، باید با آب داغ حال این‌ها را جا آورد. سپس من آب داغ آوردم و مسعود به من گفت، آب داغ را روی پاهایش بریز تا بیشتر زجر بکشد. من نیز آب داغ را یواش، یواش، روی پا‌های محسن ریختم، طوری که تمام تاول‌های پایش ترکید و خیلی شکل وحشتناکی پیداکرده بود و از جای باندها، خون آبه راه افتاده بود و پوست پا‌ها از بدن جدا می‌شد.

در همین حین، محسن بیهوش شده بود و یک‌بار که به هوش آمد و پنجه‌هایش را روی شلوارش می‌کشید، مسعود قربانی به من گفت، آب داغ را بده و پس‌ازاین که آب داغ را از من گرفت، آن را روی دست‌های محسن ریخت که دست‌های محسن پف کرد و چروک شد و حالت پختگی داشت.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش
شهید شاهرخ طهماسبی

من در حالی که عرق کرده بودم، از حمام خارج شدم و به اتاقی که جواد و مصطفی بودند، رفتم. با ورود به اتاق، صحنه دل‌خراشی را دیدم: پوست سمت راست سر طالب به همراه موهایش کنده‌شده بود و مصطفی حالت رنگ‌پریده و ترسیده‌ای داشت. جواد محمدی هم در حالی که چاقوی خونی در دستش بود، بالای سر طالب که بیهوش شده بود، ایستاده بود.

وقتی طالب به هوش می‌آمد، حرف نمی‌توانست بزند، فقط در حالی که دهانش را به سختی باز می‌کرد، ناله‌هایی از او شنیده می‌شد و جواد که با حالت عصبانی از او می‌پرسید؛ چرا حرف نمی‌زنی؟ صدای ناله خود را شدیدتر می‌کرد و سر خود را به شدت تکان می‌داد.

مصطفی سر او را محکم گرفته بود و جواد با عصبانیت چاقو را بالای گوش طالب گذاشت و آن را برید و بلافاصله چاقو را روی بینی طالب گذاشت و بینی او را برید؛ طوری که خون زیادی از سروصورت طالب جاری شد و تمام سروصورتش غرق در خون شد و پس از احساس درد شدید بیهوش شد.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش
اثر شکنجه‌ها در پیکر مطهر شهید هویدا است

در همین حین که طالب بیهوش بود، جواد محمدی چاقو را کنار چشم طالب گذاشت و فشار داد که خون از چشمش بیرون ریخت و وقتی بعداً طالب به هوش آمد، با آن چشم جایی را نمی‌دید.

هنگام انجام این کارها، کابل و پارچه در دست مصطفی بود که هر وقت صدایی بلند می‌شد، با پارچه دهان طالب را می‌گرفت و با کابل به سینه و پا‌های طالب می‌زد. خود من هم کابل و پارچه در دستم بود که به حمام برگشتم. چند ضربه کابل به کف پا و بدن محسن میر جلیلی که هنوز بیهوش بود، زدم که تکان خورد و به هوش آمد.

اصلاً همه جای بدنش سست شده بود و بدنش مقاومت طبیعی خود را از دست داده بود، حتی یک‌بار که مسعود قربانی مو‌های او را می‌کشید و من با کابل می‌زدم و محمدرضا دهان محسن را گرفته بود. مسعود پس از کشیدن مو‌های محسن، دست‌هایش پر مو شده بود، خود من هم یک‌بار این کار را کردم که مقداری از مو‌های محسن کنده شد و دستم پر مو شد.

سپس محسن ر ا که دیگر رمقی در بدن نداشت، باز کردیم و داخل اتاق دیگر بردیم و با زنجیر به میز بستیم. من مجدداً به اتاقی که طالب در آن شکنجه می‌شد، رفتم. طالب بیهوش، در حالی که خون در جا‌های مختلف صورتش خشکیده بود، روی صندلی همچنان در حال شکنجه شدن بود و جواد محمدی در حالی که انبردست در دستش بود، مشغول کشیدن دندان‌های طالب بود که از دهان طالب خون زیادی بیرون می‌ریخت و دهانش بوی بسیار بدی می‌داد.

پس از آنکه طالب به هوش آمد، جواد از او اطلاعات می‌خواست و در مورد یک سری کارت و مدارک پاسداری که از جیب طالب به دست آورده بود، سؤال می‌کرد و می‌گفت: آدرس دوستانت را به ما بده که طالب جوابی نمی‌داد.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش
پیکر یکی از شهدا که توسط منافقین به فجیع‌ترین شکل ممکن شکنجه شد

جواد گفت این‌طوری نمی‌شود، باید این را کبابش کرد. مصطفی به آشپزخانه رفت و یک گاز پیک‌نیکی و یک سیخ به همراه خودش آورد و به جواد داد. جواد سیخ را ۲ بار سرخ کرد و به ران طالب زد و بار سوم سیخ را سرخ کرد و روی دکمه‌های جلو شلوار طالب گذاشت که شلوار طالب سوخت و سپس سیخ داغ به بدن طالب اصابت کرد که یک‌دفعه طالب شوکه شد و بدین شکل، جواد آلت طالب را سوزاند و تمام فضای اتاق را بوی سوختگی پارچه و گوشت بدن پرکرده بود و، چون نمی‌توانستیم در‌ها را بازکنیم، همان‌طوری بو داخل راهرو هم رفته بود و تا حدی فضای خانه را پرکرده بود.

حوالی عصر مصطفی معدن پیشه به علت دستپاچگی در اثر تکان خوردن محسن میر جلیلی در داخل حمام، تیری شلیک کرد و مجبور به تخلیه خانه شدیم و تصمیم به از بین بردن پاسداران گرفتیم.

آن‌ها را روی صندلی بستیم و چشمانشان را بستیم و با همان میله‌های سربی آن‌ها را بیهوش کردیم و سپس آمپول سیانور به بدنشان تزریق کردیم که بعد از تزریق سیانور، صدای خرخر از گلوی آن‌ها خارج می‌شد و ما در حالی که هنوز زنده بودند و در حال جان دادن بودند، بدن آن‌ها را طوری طناب‌پیچ کردیم که داخل صندوق‌عقب گذاشتیم و به‌طرف خیابان نظام‌آباد به راه افتادیم تا ماشین را تحویل خسرو زندی بدهیم.

روایت خسرو زندی

خسرو زندی ابتدا منکر وابستگی خود به سازمان مجاهدین خلق بود، ولی وقتی با شواهد موجود روبرو شد، ناچار لب به اعتراف گشود و به دفن کردن ۲ تن از قربانیان سازمان اقرار کرد.

جنایت‌های منافقین بدتر از داعشی‌ها در تهران +تصاویر دلخراش

زندی گفت: ساعت ۹:۳۰ شب بود که رحمان و بهرام که مسؤولم بودند، با عجله به خانه ما آمدند و به من و جعفر گفتند که این ۲ جسد را ببرید و دفن کنید. وقتی‌که از آن‌ها سؤال کردیم که چه شده؟ به ما گفتند که خانه تیمی‌مان لو رفت و ما مجبور شدیم این‌ها را با گلوله از بین ببریم.

من و جعفر نیز جسد‌ها را به بیابانی بردیم و اجساد را که بسته‌بندی‌شده بود، از صندوق عقب به پایین انداختیم و روی زمین کشاندیم. در حین انتقال بودیم که متوجه نفس کشیدن آن‌ها شدیم و اینکه در حال جان کندن بودند و بدنشان گرم بود. همه این‌ها مبنی بر زنده‌بودن آن‌ها بود. ما آن‌ها را داخل گودال انداختیم و بعد از انداختن سنگ‌های بزرگ روی آن‌ها، گودال را پر کردیم و برگشتیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۰۸ تير ۱۴۰۲
خدا لعنت کند هر چه منافق روی زمین خدایا ریشه این ملعونها را خشک کن
مگه میشه آدم اینقدر قصی القلب باشه تف به شماها همانطور که با شهدای عزیزمان کردن باید با انها همین کار را انجام بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ببینید حامیان اینا کیا هستن که با داشتن اگاهی کامل ازاعمالشان وحتی بادادن اموزش نقصان ددمنشیان راکامل میکنن ودرمقابل ایران اسلامی صف بستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه . حالا متوجه شدم داعش از کجا این جرم جنایت ها و شیوه ی شکنجه را یاد گرفته ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
حتی اسم منافقین جنایتکار تهو آوره
United States of America
بنازاده
۰۰:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
ای کاش یک مرد پیدا بشه زندگی سراسر نکبت این رجوی نجاست زاده را مستند بسازه. از تمام زوایا و جوانب. معرفی کامل این انگل و ننه ش. تا هنوز دیر نشده و همبازی های دوران بچگی این خوک هنوز زنده اند(در مشهد.محله دیدگاه لشگر). ای کاش نشه مثل حادثه ی مسجد گوهرشاد که دیگر شاهد زنده ای نمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
99% درصد مردم ایران از منافقین و رجوی های کفتار بیزار و متنفر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر طلاق بین کم‌حجاب‌ها زیاد شده؟ چرا کم‌حجاب‌ها طلاقی هستند؟ چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مررررررگ بر مسعود رجوی مررررگ بر مریم رجوی و مرررررگ بر منااافقین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافق
و مرگ بر رجوی
مرگ که خوبه انشاالله تک تکتونو به سیخ بکشیم بندازیم جلو سگا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بعد عده ای خائن میخواهند جای قاتل را با شهید عوض کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
اینا که جسد گندیده بود...شکنجه رو نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
گندیده تویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
جسد را دو روز بعد درآورده بودند روی جسد شکنجه کاملا معلوم بوده.به اینها نگو جسد گندیده .در مورد شهدا عفت کلام داشته باش .حالا مثلا میخواهی جنایتکارها را تطهیر بکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تنها کار خوب شاه ملعون
زندانی و اعدام اینا قبل از انقلاب بود
و یکی از بزرگتربن اشتباهات انقلابیون.ازاد کردن مسعود رجوی از زندان و حبس ابد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
باید گفت حرامی تمام عیار بودند. خدایا این دسته گل های جوان را تو باید انتقامشان را بگیری. مگر این جوان ها چکار کردند بودن جز اینکه از جان و مال و ناموس کشورشان حفاظت میکردند. خدا شاهده بغضم گرفت. خدایا این لجن های منافق را کنار یزید قرار بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
به دولتی که به این منافقین نجاست پناهندگی داده باید هشدار برای تحویل این افراد داد وگرنه اعلام جنگ بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت بر منافقین تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
باسلام و درود به شهدای انقلاب و دفاع مقدس. به نظر من گروهای هکری چند حمله سایبری به مراکز کشور آلبانی انجام بدن تا این کفتارهای پیر از این کشور اخراج بشن و فکر نکنم کسی این حرامزاده‌ها رو به کشور خودشان راه بدند .تا آواره شوند مثل شاه ملعون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خداوندا این ظلمها را نپذیر برما رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
پایگاه منافقین موش های نجس در آلبانی را باید موشک باران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافقین خبیث و شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
فقط نظرات سپاهیان و بسیجی ها رو تایید می کنید و نظرات مردم عادی رو تایید نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
الان شما عادی هستی دیگه!! خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
از نظر تو قاتلا و ادم کش ها مردم عادی هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
این پیری آلبانی قصدش از نوشتن این کامنت اینه که پیام ها از طرف مردم نیست!!!
منافق آلبانی
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۱:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بسیج و ارتش و سپاه و ارزشی ها که عقاید پاک و مقدسی دارند و هم مدافع ایران در جنگ 8 ساله بودند اگر پیامی فرستاده باشند از همین مردم هستند
مثل شما منافق های نجس دشمن ایران نیستند
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۲۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
احسنت دانیال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
منافق ساکت شو
دو قطبی ایجاد نکن
کار منافق همینه
پیری آلبانی نشین کثیف
Iran (Islamic Republic of)
Bm
۱۶:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام
یادمه بچه بودیم کلاس سوم ابتدایی عکسهای جنایات گروه رجوی ا در مدرسه نصب کرده بودن، پدرم و همکاراش بعد از نماز مغرب و عشاء ،دیگه از خانه بیرون نمیرفتن. از ترس منافقین...شکنجه‌های که میدادن برای تفریح و کشتن بود نه حرف کشیدن .وگرنه برای حرف زدن باید یه جونی باشه که طرف حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
جنایت در همه جا و همه شکل محکومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافقین خدا لعنتشون کنه خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۱۵:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حیف نیست اینهایی ک ایقد زجر کشیدن حالا با فساد و حق خوری و بی عدالتی مسئولان، روحشان هم زجر بکشند.
Lithuania
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
عکسهای کوی دانشگاه رو هم بذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
از آلبانی یه چندتا بسازید بفرستین .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
آلبانی نشین منافق خفه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ملت که از اینا بیزارن ولی خودتون که بدتر کردین و میکنین.بچه مردم و بکشی بعد بابابشو زندانی کنی و بعد مادرش بعد خواهرش بعد عاموشو.یه سوزن به خودتون بزنین یه جوالاز دوز به مردم.بخدا که زشته آه همینا میگرتون.والا اگه آه گرفتتنی بود تا حالا گرفته بودین.
قربون بزرگیت برم خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
توهمونی نیستی که پایین جواب یکی رو باهمین ادبیات دادی؟نگوکه آلبانی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
حسین د
۱۸:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
با پرچم امریکا پایین کانت گذاشتی الان با ایران خدا بکشتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
۱۰ گلوله در تفنگت بگذار
یکی برای دشمن
۹ گلوله برای خائن میهن
منافقان خائنین وطن هستن.همکاری با صدام.همکاری با اسراییل در ترور دانشمندان
ترور ۱۷ هزار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شکارچی
۲۳:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
آفرین
اما حیف گلوله ست ، برای کشتن این خوک ها اسید نیتریک و گازوییل کافیست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
منافقین مسئول قتل ۱۲۰۰۰ایرانی
۲۵۰۰۰عراقی
۲۰۰۰نفر اروپایی و آمریکایی
از همه خیانتکار تر آمریکاست با اینکه شهروند خودش را کشتن ولی از اون حمایت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
این ها میخوان بیان مملکت درست کنند .ادم با حیوان این کار رو نمیکنه .جهنم جایگاه خوبی برای اینها گذاشته خدامون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بین این همه نیرو امنیتی و این جنایت ها .
قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با حداکثر امکانات پیگیری کند .
همچنین از قوه قضائیه درخواست می‌شود با استخدام ۵۰۰ هزار نفر رزمی کار حرفه‌ای و انقلابی به نیروی انتظامی کمک برساند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای
واقعاً یک بار اعدام برای اینها کافی بود؟؟؟؟؟؟؟
Pakistan
وحید
۱۴:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا نکنه روزی پیش بیاد که فرصت دوباره پیدا کنند اینها بویی از انسانیت نبردن و کینه بسیاری در دل دارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
فکر می کنید واقعن این افراد نمی توانستند اطلاعات بدهند و خود را آزاد کنند . چرا می توانستند
ولی در این انقلاب چیز هایی وجود دارد که ارزش دارد زنده زنده کبابت کنند همان طور که بودند افرادی خدا ترس و با تقوا و مقاوم که قدر این انقلاب را دانستند و نمی گذاشتند که دست نا اهلان بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
فقط جهنم و عذاب های آن می‌تواند جواب این جنایات باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
به خاطر این بود که مسعود رجوی یک آدم روانی بود و معلوم هم نبود چطور مخ این همه را زد که البته بیشتر زن بودند و زننها جذب میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مسعود رجوی از سازمانهای اطلاعاتی غربی دستور میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۳:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه منافقین آخه این پاسداران چرا آن قدر مظلومانه شهید میشن
Iran (Islamic Republic of)
م-م
۱۳:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کاش این کارها را دشمن کرده بود.... ولی چرا یک هم وطن باید این کارها را با هم وطن خود بکند..... بد بودن هم مراتبی دارد. خیانت جزو آن بد بودن هائیست که هیچ توجیهی برای آن پیدا نخواهد شد .... اگر روزی در تاریخ این ملک هر دشمنی بخشیده شود یک خائن نباید هرگز و هرگز بخشید شود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت خدا ونفرین رسول الله (ص) بر منافقین کوردل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
منافقین بخدا از حیوان درنده هم پست ترند
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت و نفرین دائمی بر منافقان خدا نشناس عذاب الهی درانتظار شما باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خواهشا لقب حیوان روی این نجاستها نگذارید حیوان کرامت احترام دارد ولی برای اینها لقبی پست در این دتیا نمیتوانیم پیدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
این ها فقط نجاست خوک هستند. پست ترین نوع لجن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
الهی که به حق صفت « شدید الانتقام» خدا مجازات دنیوی و اخروی« مهندسی عملیات» رو بچشید وحشی های سفاک در به در شده بی وطن بی شرافت و مسخ شده از انسانیت« مصادق بل هم اضل» ها....خداااااااااااا یا ذوانتقام یا الله....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت به این فرقه من داروردی و کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
جگرم کباب شد.چقدر بیرحم وخشن. مظلوم ترین شهدا بودند این شهیدان.
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آخی ، جیگرت کباب نمیشه وقتی ای حکومت بچه های مردم و میکشه بعد بابا و مامان و خواهر بردار و عامو هاشو میگیره میکشه.هزار برابر از ای بدتر سر ملت آوردن تو ای 43 سال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس15:47
۲۱:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
وقتی اون پرچم رو زدی فهمیدم چی هستی شکی نیست که تو هم جز همون هاهستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۵:۳۷
مشخصه هنوز خیانت کار های کثیف و وطن فروش هایی مثل تو وجود دارن، ما مثل تو از این اعمال وحشیانه انجام نمیدیم چون اخلاق داریم ولی بدون شک اعدامتون خواهیم کرد چون منطقی ترین حرکت برای نجات جون کلی انسانه که ممکنه قربانیه مثل تو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
۱۵:۳۷
سند داری برای حرفت ؟
نه سند نداری یک سند هم نداری
دادگاه ابانتون که با شاهد های جعلی
جالبه این شکنجه ها برای ساواک و داعش قفل بود
بعد داری از کسایی که ۱۷هزار ایرانی را قتل عام کردن از بچه ۳ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله از میوه فروش تا رییس جمهور
بعد داری از اینها دفاع می کنی خائن
Iran (Islamic Republic of)
Bm
۲۱:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۵:۳۷
از زندان آلبانی نشین،،،
ملت ایران شما را خوب شناختند که پرت کردن شما را بیرون از کشور ... به زودی از آلبانی به جنگلهای آمازون مهاجرت خواهید کرد و بعد هم خوراک آدم خواران خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
Ip آمریکا خودش گویای همه چیز هستش
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حامیان حقوق بشر واتحادیه اروپا از هم صنفی های خودشون حمایت میکنند.تصور کنید رجوی چه موجود خبیثی است
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۱:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اللهم العن قوم الظالمین ، امیدوارم منافقین هرچه زودتر به عذاب الهی گرفتارشوند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آیه 145 سوره نساء:

إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا

البته منافقان را در جهنم پست‌ترین جایگاه است و برای آنان هرگز یاری نخواهی یافت.

Indeed the hypocrites will be in the lowest reach of the Fire, and you will never find any helper for them,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دوتاپیری آلبانی اومدن منفی زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
البته یهودی های مخفی و بهایی ها هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
نابودی کمپ منافقین در آلبانی برابر است با شکست جبهه کامل غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
این افراد شکنجه گر کفتار نبودند ؟بجای بشر چطور ایرانی جماعت اینجوری بیرحم میشود وبه همنوع خودش ظلم وجفا میکند ؟وقعاکه دل هر انسانی را به درد می‌آورد ولله کافر هم هیچ‌کاری با همنوع خودش نمیکنه لعنت بر مسعود رجوی ومریم افریته همین جانورانی را تربیت کردند الهی که در دوزخ جزغاله شوند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
السلام علیکیا ابا عبد ا...
هر کسی نسبت به جامعه خودش بی تفاوت باشد در برابر این شهدا مسئول است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
منافقین تو آلبانی مثل یه زندانی باید زندگی کنند و پس از مرگ هم باید به خاطر جنایت های خود و گروهی که سربازش بودند باید تقاص پس بدهند و عذاب پس بدهند.واقعا آدمهای بدبختی اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
خسرالدنیا و الاخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۰:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ای کاش تمام این جنایات به صورت ترجمه شده و مستند در رسانه های بین المللی انتسار پیدا میکرد تا همه ی دنیا ذات این گروهک خبیث رو بهتر میشناختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حیوون ها با همنوع خودشون این کارو نمی کنند .این ها چه جانور هایی هستند!.با روح خودشون چی کار کردند که آنقدر راحت و فجیع می توانند یکی رو زجر بدند.عذاب وحشتناکی اون دنیا در انتظارشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت خدا بر منافقین انشالله همه منافقین به بدترین شکل ممکن به درک واصل شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
الهی خدا به حق آبرو حضرت زهرا ( س ) لحظه به لحظه عذابشون رو زیادکنه عذاب الیم ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کمپ منافقین رو در آلبانی با موشک با خاک یکسان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مطمئن باشید منافقین پلید ترین و کثیفترین موجودات زمین هستند که روی اسرائیل رو سفید کردن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دست و پنجه شهید بزرگوار سپهبد شهید صیاد شیرازی و همرزم هایش درد نکند که در عملیات مرصاد منافقین را به درک اسفل السافلین فرستادند. پایگاه آلبانی هم باید زیر و رو بشه تا مابقی منافقین هم به درک اسفل السافلین فرستاده شوند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
البته خداوند متعال در کلام الله مجید، عاقبت منافقین را به این صورت تشریح نموده است:

آیه 145 سوره نساء:

إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا

البته منافقان را در جهنم پست‌ترین جایگاه است و برای آنان هرگز یاری نخواهی یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دلم به درد آمد از ته دل دعاکردم درجهنم عذابی بس دردناکتر نصیب این شکنجه گران شود
Iran (Islamic Republic of)
ابوتراب
۰۹:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
به جای اشک، باید خون گریه کرد که چنین لاله های عاشقی از این مملکت دفاع کردند و ما شرمنده شان شدیم. شهدا شرمنده ایم. دستمان را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
خدا اونایی که مدافعشونه به راه راست هدایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هدایت اونم واسه مدافعین این بدتر از وحوش خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کثیف ترین حیوان پیش این پست فطرتهای آلبانی نشین شرف داره و قابل قیاس نیست در برابر این پست فطرتها بیشمار لعنت بر تمامی این پیر عجوزه های منافق که عین نجاست در برابر اینها پاک پاک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چقدر وحشتناک .یه حیون هم دست به همچنین کارهایی نمیزنه خدایا چه افریدی اخهههههههههههه
خدا لعنت کنه همه تون رو .اخه میشه به شما هم ادم گفت به خدا حیوان درنده هم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چیکار به خدا داری ؟!!!! خدا خوب آفرید آدمیزاد بد کرد با خودش ، نطفه ی حرام همی ملعون ها رو تحویل جامعه میده ، وگرنه خدا که فتبارک الله احسن الخالقین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
در هر منصب و مقام باشيم بخاطر خون شهدا مديون هستيم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حالا باز بگید آمریکا خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لعنت خدا بر منافقین.عذابی الیم در آخرت برای آنها خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه این نهایت دد منشی و بیشرفی میباشد که یک انسان را اینگونه به قتل بر سانند.ولی کشورهای بهظاهر متمدن به این آشغالها بها میدهند والله اگر پای اینها به ایران باز شود جنایاتی بس دردناک تر و وحشیانه تری را انجام میدهند ۴ تا موشک بزنید توی پایگاه شون نسل اونها کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هر بلایی سر منافقین بیاریم کم هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۹:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
تو هم مثل منافقین فکر می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مختار داره این خاک ایشالا تلافیشو تو همین دنیا هم خواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بله قصاص حکم اسلام هست و باید مثل خودشان سرشان آورد
اما نمیدانم وقتی گفته شده هربلایی سرشان بیاریم کم هست یک نفر اینجا دردش گرفته و بهش برخورده رحم به منافقین یعنی ظلم و جفا به کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ان شاءالله اصله
آخرین اخبار