از امروز

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت در همدان آغاز به کار کرد

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت در آستانه سفر رئیس جمهور به همدان صبح امروز افتتاح شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در مراسم افتتاح سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت در استان همدان، گفت: سامد برای ارتباط گیری آسان‌تر مردم با رئیس‌جمهور و هیأت دولت در سفر‌های استانی ایجاد شده است.

او گفت:افرادی که می‌خواهند با رئیس جمهور و وزرا ارتباط بگیرند می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و درخواست، پیشنهاد، انتقاد، طرح یا برنامه خود را اعلام کنند.

استاندار همدان گفت: اپراتور پیام آن‌ها را ثبت می‌کند و این پیام در نهاد ریاست جمهوری و استانداری همدان ثبت و بلافاصله یک کد برای تماس گیرنده ارسال می‌شود که کد پیگیری است.

قاسمی فرزاد گفت: ۸۰۰ نفر برای پاسخگویی به مردم آموزش دیدند و در لحظه ۲۰۰ نفر پاسخگو بوده و اپراتور‌ها امروز و فردا ۵ و ۶ مردادماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ یکسره پاسخگو هستند.

او گفت:همچنین اقدام دیگری که در کنار سامد قرار دارد، میز خدمت یا ارتباط مردمی است که معاونان وزرا در ۲۹ دستگاه از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مراجعان حضوری هستند.

استاندار همدان گفت: این دو شیوه منحصربفرد در دولت سیزدهم است، چون در سنوات قبل، مردم نامه می‌نوشتند و حجم زیادی داشت و رسیدگی به آن زمان زیادی می‌برد همچنین در نقل و انتقالات دچار مشکل می‌شد.

قاسمی فرزاد گفت: تماس با سامد کاملاً قابل رصد است تا به نتیجه نهایی برسد. هم استانی‌ها می‌توانند امروز و فردا تماس بگیرند و درخواست خود را به نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط انتقال دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.