دستگیری یک‌هزار و ۲۱۳ سارق در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۲۱۳ سارق در استان چهارمحال و بختیاری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۶۹ درصدی افزایش ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ارزش ریالی این کالا‌ها ۷۳۷ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۲۳۳ فقره سرقت در استان رخ داده که از این تعداد دو هزار و ۴۸۳ فقره با چهار درصد افزایش کشف و یک‌هزار و ۲۱۳ سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

امان‌اللهی اظهار داشت: همچنین در این مدت اعضای ۱۵ باند سرقت با کشفیات قابل‌توجه در حوزه‌های مختلف دستگیر شدند و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی رسیدگی ارسال گردید.

وی با اشاره به افزایش هشت درصدی تصادفات چهارمحال و بختیاری در این مدت ادامه داد: توجه به آموزش‌ها و رعایت مقررات برای ارتقای فرهنگ رانندگی می‌تواند در کاهش تصادفات نقش‌آفرینی کند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت تلفات ناشی از تصادفات در استان با ۶۴ نفر فوتی با کاهش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه است.

امان‌اللهی با اشاره به کشف یک‌هزار و ۲۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال افزود: در این مدت یک‌هزار و ۲۴۶ نفر دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشت و ۹ مکان خُرده‌فروشی مواد مخدر پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این مدت یک‌هزار و ۸۳۰ فقره سایت با مصادیق مجرمانه شناسایی و به کارگروه مصادیق مجرمانه ارسال شد که بیش از ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی گفت: در این مدت ۳۲۶ فقره پرونده مرتبط با مجرمان در فضای مجازی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳ درصد افزایش داشت.

امان‌اللهی با اشاره به تشکیل ۵۱۲ فقره پرونده در حوزه مبارزه با جرائم سایبری از ابتدای امسال اظهار داشت: در این مدت پلیس استان در حوزه سایبری موفق به کشف ۴۴۶ فقره پرونده شد.

وی گفت: در این مدت پلیس امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری در حوزه خدمات ۱۰ هزار و ۹۴۶ فقره بازدید از واحد‌های صنفی انجام داد که منجر به شش هزار و ۸۶۱ مورد تذکر، ۵۹۶ مورد اخطار، ۲۵۰ فقره پلمب واحد‌های صنفی متخلف گردید.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار و ۷۲۹ فقره پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان تشکیل شد و در این مدت ۱۰۰ هزار و ۴۳۲ نفر به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مراجعه کردند.

امان‌اللهی افزود: در این مدت در حوزه وظیفه عمومی چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۳۷۱ مشمول به خدمت سربازی اعزام و ۳۹۲ مشمول غایب دستگیر شده‌اند.

وی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری در این مدت ۸۱ هزار و ۷۳۸ مورد خدمات مراجعه به مردم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار