دیدار نمایندگان بخش حقوق بشرِ یوناما با رئیس انجمن خبرنگاران آزاد افغانستان

رئیس انجمن خبرنگاران آزاد افغانستان در دیدار با بخش حقوق بشرِ یوناما، از آنان خواست که نهادهای جهانی پشتیبان آزادی بیان، رسانه‌ها و خبرنگاران را متقاعد کند تا حمایت های مالی و قابل لمس از خبرنگاران و رسانه های افغانستان، در شرایط حاضر داشته باشند.

نمایندگان ارشد هیئت معاونت سازمان ملل متحد یا یوناما در کابل با حجت‌الله مجددی رئیس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان دیدار نمودند، محور این دیدار که در دفتر مرکزی انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان انجام شد، وضعیت آزادی بیان و رسانه های افغانستان بود.

مجددی رئیس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان در این دیدار، آخرین یافته های انجمن از وضعیت آزادی بیان و فعالیت رسانه‌ها را با نمایندگان بخش حقوق‌بشر یوناما شریک نمود.

خانم کامیلا گبیکی و جان‌لوکه سیگه‌بهتل، نمایندگان ارشد بخش حقوق‌بشر دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد مقیم کابل، در صحبت های جداگانه تلاش های انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان در شرایط فعلی، ستایش کردند. آنان در عین‌ حال تعهدات خود برای حمایت و فراهم کردن زمینه های کمک به جامعه رسانه‌ای افغانستان را ابراز نمودند.

به گفته رهبری انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان، این انجمن هر آن در تلاش است تا از فرصت های موجود برای حمایت از خبرنگاران و رسانه های افغانستان، استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.