شهرداری سنندج برای مقابله با سیل در حالت آماده باش است

شهردار سنندج گفت: تمام تجهیزات و نیرو‌های انسانی شهرداری سنندج برای مقابله با سیل احتمالی در آماده باش کامل است.

سیدانور رشیدی گفت: تمام هم و غم ما خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان است و در این راستا معتقدیم باید از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار سنندج گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و احتمال بارش و وقوع سیل در کردستان، باید برای مقابله با آن و به حداقل رساندن خسارت احتمالی برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته است.

او ضمن اشاره به آماده‌باش نیرو‌های شهرداری سنندج همزمان با وقوع سیل در سایر استان‌ها، گفت: نقاط حادثه‌ خیز که احتمال آبگرفتگی آن‌ها وجود دارد، احصا شده و در شرایط بحرانی احتمالی، مدیریت خواهند شد.

رشیدی می گوید: در نقاطی که در گذشته دچار آبگرفتگی شده‌اند، ماشین آلات و نیروی انسانی آموزش دیده مستقر شده‌اند.

شهردار سنندج گفت: برای مقابله با شرایط بحران، جدای از بکارگیری امکانات شهرداری، از ماشین‌آلات و تجهیزات سایر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها به ویژه مدیریت بحران استان و ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد.

او گفت: با توجه به شرایط توپوگرافی شهر سنندج و قرار گرفتن آن بین تپه‌ها، تمهیدات لازم برای مسدود کردن نقاط پرتردد مانند پارک جنگلی آبیدر، پارک آشتی و سایر نقاط در معرض خطر اندیشیده شده است.

رشیدی استقرار نیرو‌های آتش نشانی و ماشین‌آلات به ویژه در نقاط پرخطر را مورد تاکید قرار داد و گفت: پرکردن کیسه شن و قرار دادن در نقاط حادثه‌خیز به ویژه در اطراف بافت‌های تاریخی که در معرض آسیب قرار دارند مورد توجه قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.