فرهنگسرای فیض کاشان میزبان پنج‌شنبه‌های مهارتی است

فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت هفته کارآفرینی میزبان برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور است.

فرماندار کاشان  با بیان اینکه مهارت آموزی می‌تواند در قبول مسئولیت‌های زندگی شهری و بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی موثر شود گفت: برگزاری دوره‌های مهارت محور برای بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده سالم و موفق ضروری و مورد تاکید است.

محمد شریف زارعی افزود: هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ما فرصت می‌دهد تا علاوه بر قدردانی از مجموعه تلاش‌های تلاشگران امر آموزش با توجه به ایجاد توانمندی بانوان به عنوان یکی از اصول نشاط و شادابی خانواده و پیش زمینه مهم برای درآمدزایی آنها، ضرورت اهتمام در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور را یادآوری کند.
مهارت آموزی برای تسهیل گری در کارآفرینی
مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز اظهار داشت: همزمان با هفته کارآفرینی دوره‌های آموزشی با عنوان"پنج شنبه‌های مهارتی" به منظور تسهیل گری فرصت کارآفرینی در قالب یک برنامه بلندمدت و منظم با همکاری آموزشگاه‌های تخصصی در فرهنگسرا آغاز شد که تا پایان امسال ادامه دارد.


امیر حسین عبدلی افزود: برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد، غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی با هنر‌های مختلف و زندگی بهتر برای شهروندان از جمله موضوعاتی است که طرح "پنج شنبه‌های مهارتی" با تمرکز بر آن برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه رویداد مهارت آموزی فرهنگسرای فیض کاشانی با حضور بانوان به صورت رایگان برگزار می‌شود بیان داشت: پنج‌شنبه‌های مهارتی در راستای ارتقاء توانمندی، مهارت نیروی انسانی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته او، لزوم برنامه ریزی هدفمند فرهنگ‌سرای فیض کاشانی در راستای برگزاری آموزش‌های تخصصی و متنوع برای بانوان در طول سال از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در فرهنگسرا است.

عبدلی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای نام نویسی و شرکت در دوره‌های آموزشی به فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسدالله، خیابان شهیدان اسلامی‌تبار مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۵۰۰ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.