فراخوان جذب مدرس در انجمن سینمای جوانان مهاباد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: به منظور ارتقای آموزش و همچنین تدریس دوره‌های مشاغل سینمایی انجمن سینمای جوان مهاباد در رشته‌های مختلف مدرس می‌پذیرد.

رحیم بایزیدی گفت: علاقمندان به همکاری تدریس در این مرکز می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفتر سینمای جوانان مهاباد مراجعه کنند.

وی گفت: بکارگیری به صورت حق‌التدریس و دوره‌ای است و به طوری که اگر دوره تشکیل شد و در دوره اول مدرس در نظر سنجی موفق به کسب امتیاز شد در دوره‌های دیگر مدرس مجددا به کار گیری خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه علاقمندان باید داری بیمه باشند، گفت: علاقمندان با در دست داشتن مدارک، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، کپی مدرک تحصیلی، کپی پایان خدمت و رزومه کاری همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵:۳۰ الی ۱۸ تا مورخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری به دفتر سینمای جوانان مهاباد، واقع در خیابان امام خمینی مجتمع فرهنگی و هنری طبقه اول مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

بایزیدی گفت: فرآیند جذب و تأیید نهایی صلاحیت علمی و آموزشی متقاضیان توسط معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌گیرد و جهت تدریس در انجمن سینمای جوانان مهاباد، مجوز تدریس توسط معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران صادر می‌شود.

تدریس مدرس مستلزم پذیرش و اعلام نیاز این مرکز است و انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر مهاباد، هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.