از سوی خانواده شهید منا صورت گرفت

اهدای مجموعه سند‌های سیاسی انقلاب اسلامی به مرکز اسناد آستان قدس رضوی

خانواده شهید منا حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی مجموعه سند‌های سیاسی انقلاب اسلامی را به مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی اهدا کردند.

محمدهادی زاهدی مدیر مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی گفت: مجموعه اهدایی حاوی ۱۲۰۰ صفحه سند است که بعد از فهرست نویسی به مخزن اسناد تحویل داده شد.

او افزود: این مجموعه  شامل نامه‌های اداری و شخصی، صورت جلسه، تقاضانامه، عریضه، مصالحه نامه، مبایعه نامه، دعوت نامه، مدارک هویتی، یادداشت‌های شخصی، گزارش‌های سیاسی و نظامی، صورت حساب، متن مصاحبه و پرسش و پاسخ شخصیت‌های سیاسی، بریده جراید، حکم قضایی، شکایت‌نامه، دادخواست، جزواتی از مصوبات مجلس، عملکرد نمایندگان و فهرست تخصیص بودجه در مناطق مختلف خراسان و چند موضوع پراکنده دیگر است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی متولد سال ۱۳۳۰ در روستای بزبیشه قائنات است که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌های مختلفی در کمیته انقلاب اسلامی، حزب جمهوری اسلامی، شهربانی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، دانشگاه آزاد و اداره تبلیغات در فرودگاه‌های کشور را در کنار تدریس در دانشگاه عهده دار بوده است.

او در سال ۱۳۹۴ با مسئولیت نظارت بر عملکرد روحانیون اعزامی به حج در عربستان حضور یافته بود در فاجعه منا به شهادت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.