نداشتن پروژه افتتاحی برای هفته دولت برای ادارات قابل قبول نیست

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: اینکه دستگاه‌های اجرایی برای هفته دولت پروژه‌ای جهت افتتاح نداشته باشند قابل قبول نیست.

ایروانی سرپرست فرمانداری نهبندان در جلسه شورای اداری نهبندان گفت: دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه‌های قابل افتتاح خود در هفته دولت را زودتر به فرمانداری ارائه دهند و اگر دستگاهی پروژه‌ای برای افتتاح و بهره برداری ندارد قابل قبول نیست.

او همچنین خطاب به مدیر راه و شهرسازی نهبندان هم گفت: موضوع واگذاری زمین به صنوف آلاینده و واگذاری و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نهبندان هم باید هر چه سریع‌تر پیگیری و نتیجه آن به فرمانداری اعلام گردد.

سرپرست فرمانداری نهبندان خطاب به شورا‌های بخش‌های شهرستان نیز گفت: شورا‌های بخش در کنش و واکنش‌ها کند عمل می‌کنند و باید نسبت به درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی بیشتر فعال باشند.

ایروانی بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: شاید امروزه امر به معروف در جامعه کمرنگ‌تر شده باشد، اما باید آن را در اخلاق اجتماعی نهادینه کرد.

او بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر را عامل تمام آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: شاید در ذهن‌ها در نگاه به امر به معروف و نهی از منکر فقط به موضوع عفاف و حجاب دیده شود، اما معروف‌های زیادی وجود دارد.

سرپرست فرمانداری نهبندان بر برگزاری جلسه شورای اداری به صورت ماهانه و در زمان خودش تاکید کرد و گفت: عملکرد دستگاه‌ها در مکاتباتی که از فرمانداری ارسال می‌شود برای پاسخگویی مطلوب نیست و باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

ایروانی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برای دیوارنویسی‌هایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تقدیر از بازنشستگان اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین خزایی امام جمعه نهبندان هم بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تاکید کرد و گفت: هفته اول دهه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که از این رو می‌طلبد برای احیای ارزش‌های امر به معروف و نهی از منکر که گاهی اوقات تبلیغات منفی بر علیه آن می‌شود بیشتر تلاش کرد.

حجت الاسلام اسماعیل کمال رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان نیز به ارائه گزارش برنامه‌های دهه اول محرم در نهبندان پرداخت و گفت: اعزام ۱۱۵ مبلغ به روستا‌ها، همایش طلایه داران تبلیغ، همایش شیرخوارگان حسینی، سوگواره احلی من العسل، حرکت کاروان اسرا در عصر عاشورا و توزیع اقلام مصرفی گوشت، برنج و شکر از جمله برنامه‌های فرهنگی مذهبی دهه اول محرم در نهبندان است.

گفتنی است در این جلسه مهندس عیاز به عنوان رئیس اداره امور مالیاتی، نخعی به عنوان شهردار شوسف و سید حسین هاشمی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان معرفی شده و از زحمات مدیران قبلی این ادارات تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اگر اداره ای پروژه برای افتتاح ندارد. خب حتما نیازی نداشته؟ "مگر مسابقه است.