۵۰۰ برنامه با موضوع حجاب و عفاف در مساجد شاهرود برگزار شد

فرمانده سپاه شاهرود گفت:۵۰۰ برنامه با موضوع حجاب و عفاف در مساجد شاهرود برگزار شدو به صورت روزانه مانور حجاب و عفاف و تذکر لسانی برگزار می‌شود.

خوشقدم گفت: در کنار اینکه از ادارات و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود فضاسازی و برنامه‌های خاص خود را در این ارتباط داشته باشند، حتماً نیاز است که شهرداری‌ها نیز فضاسازی‌های خوبی را در سطح شهرستان اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد ستاد امر به معروف در ادارات شهرستان شاهرود می‌تواند در اجرای بهتر برنامه‌ها اثرگذار باشد، گفت: یکی از برنامه‌هایی که مد نظر قرار گرفته، تشریح برنامه‌های مشترک بین انسان و حیوان به خصوص سگ از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با همکاری سپاه است که در این زمینه بنرها و تابلو نوشته‌هایی در فضای حقیقی و مجازی توزیع شده و هدف آن به خصوص تذکر درباره مخاطرات سگ گردانی است.

فرمانده سپاه شاهرود گفت: یکی دیگر از اقدامات هفته امر به معروف و نهی از منکر، رایزنی با ادارات برق و آب برای تهیه بنرها و اطلاعیه‌هایی در ارتباط با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه است همچنین اتفاق مشابه با محیط زیست نیز در ارتباط با حفظ جنگل و میراث طبیعی رخ داده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی نیز جلوگیری کنیم.

خوشقدم با بیان اینکه یکی از مخاطرات مهم پوشش گیاهی و درختان، خودروهای آفرودی غیرمجاز است، گفت: متأسفانه باید موضوع آفرودها معضلی برای محیط زیست شده و دارای تبعات است که باید در این ارتباط اقدام عاجلی صورت گیرد از سوی دیگر برای مقابله با بدحجابی نیز اقدام مشترک با نیروی انتظامی در قالب طرح ناظر انجام پذیرفته و توانسته آثار خوبی را هم داشته باشد برای مثال در سراسر استان سمنان طی یک هفته ۱۸۵ خودرو با دلیل عدم رعایت حجاب توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
چرا برنامه برای حل مشکل گرانی معیشت و مسکن و اشتغال ندارید