دست ژاوی رو شد/ بارسا بیمارستان را ترک کرد

لواندوفسکی در نشست خبری مراسم معارفه خود از خواندن ذهن ژاوی خبر داد.

لواندوفسکی در نشست خبری مراسم معارفه اش در نیوکمپ گفت: من آنچه را که می خواهم و دوست دارم انجام می دهم، می خواهم پیشرفت کنم. برای من مهم فقط برد نیست، بلکه بازی خوب با بارسلونا است. شکست دادن رئال مادرید سخت خواهد بود، اما ما تلاش می کنیم، هر روز به زمین می رویم تا همه چیز از جمله لیگ قهرمانان را ببریم.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا گفت: بعد از یک سال می‌توانیم بگوییم که شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم، می‌توانیم بگوییم که بارسا بیمارستان را ترک کرده است و ما سالم‌تر می‌شویم‌

لاپورتا بیان کرد: من واقعا از اینکه بازیکنی مانند لواندوفسکی تمایل دارد برای بارسا بازی کند، قدردانی می کنم. امروز یک روز تاریخی برای بارسا است، همه ما کاتالان ها افتخار می کنیم که بازیکنی مانند روبرت لواندوفسکی برای بازی در اینجا می آید.

لواندوفسکی درباره ژاوی عنوان کرد: پس از چند دقیقه صحبت با او فهمیدم که او چه ایده ای در مورد من و موقعیت من در سر دارد. ایده ای که در سر داشت را خواندم.

لاپورتا در مورد خرید لواندوفسکی گفت: مستقیماً با بایرن تماس گرفتیم و ماتو آلمانی کار خارق العاده ای را انجام داد و با آنها به طور مؤثر و محتاطانه صحبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار