رضایی: حدادی مدال طلای قونیه را به دست می‌آورد

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: اگر حدادی در شرایط خوبی باشد به طور حتم مدال طلای مسابقات کشور‌های اسلامی را کسب می‌کند.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط احسان حدادی برای حضور در قونیه گفت: حدادی شرایط و پتانسیل بالایی دارد و مهمتر آن است که  این ورزشکار تجربه وافتخارش یک سر و گردن  بالاتر از دو و میدانی‌کاران حاضر در آنجا است. اگر روز، روز احسان باشد مطمئن باشید با یک اختلاف خوب نسبت به سایر ورزشکاران به مدال طلا خواهد رسید.

رضایی درباره وضعیت و میدانی‌کاران برای بازی‌های اسلامی گفت: بستر مناسبی برای ورزشکاران فراهم کردیم تا از لحاظ تمرینی مشکلی نداشته باشند. همچنین تلاش  کردیم که اردو‌های آماده سازی را در داخل کشور برگزار کنیم و تعدادی  از ورزشکاران از آذرماه سال گذشته در مشهد، شیراز، شهرکرد اردو برگزار کردند. در آستانه بازی‌های آسیایی بودیم که این رویداد ورزشی به تعویق افتاد و  فدراسیون تلاش کرد ورزشکاران را به سمت بازی‌های اسلامی سوق دهد.

او افزود: اگر ورزشکارانی که در مسابقات المپیک و جهانی حضور داشتند در قونیه هم حضور داشتند، این  مسابقات فراتر از بازی‌های آسیایی خواهد بود. البته اگر در حالت عادی هم آن‌ها نباشند باز کار سخت است. به هر حال کشور‌های خوبی از جمله تونس، مراکش، الجزایر و نیجریه و حتی خود ترکیه میزبان دارای ورزشکاران خوبی هستند که از لحاظ رکوردی بتوانند سطح مسابقات را افزایش دهند.

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: مسابقات قابل پیش بینی نیست و باید برگزار شود و ببینیم چه نتایجی به دست خواهد آمد.   البته برنامه اردویی ملی پوشان کامل بود، زیرا ورزشکاران تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. سعی و تلاش  کردیم تا تمام بضاعتی که داشتیم برای آن‌ها فراهم کنیم. به هر حال  تمام ورزشکاران از ایران برای کسب مدال می‌جنگند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار